Често чуваме пилоти и инженери да вмъкват в коментарите си определения от типа "в нормално състезание" или "ако условията не се променят" и т.н., с което подчертават колко съществени във всеки един момент са ограниченията в дизайна на автомобилите. Също така добре знаем, че за да имат шанс малките отбори е необходимо "объркване" на условията на пистата и всички с нетърпение очакваме стартове на дъжд, излизания на колата за сигурност и други. Говорейки за изравняването на шанса при трудни и непредвидими условия, достатъчно е само да си припомним карането на Адриан Сутил миналата година по време на третата свободна тренировка в Монако, и представянето му тази година в същото състезание!
Новите трасета са голямо предизвикателство за пилотите и инженерите във Формула 1 и на теория съдържат потенциал за сериозни размествания. Лично според мен в предстоящото състезание по улиците на Валенсия шансовете на малките отбори няма да са по-големи от тези в изминалите стартове до сега, и за победата в Гран при на Европа отново ще спорят обичайните заподозрени - момчетата на Маларън и Ферари. Големите въпросителни според мен ще са свързани със скоростта на БМВ, Тойота и Рено.
МАТЕРИАЛИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ ДВА ПЪТИ ВСЯКА СЕДМИЦА НА formula1.sportal.bg
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg