Opel даде на Insigna още OPC

Opel даде на Insigna още OPC

С мощност 325 кс и въртящ момент 435 Нм, Insignia OPC увенчава гамата на марката Opel. Моделът с двойно предаване прави своя дебют с нова и освежена визия, както и модифицирана ходова част на автомобилното изложение във Франкфурт (12-22 септември, 2013 г.).

Новата Insignia е с типичните за OPC дизайнерски елементи като оформените саблезъби детайли в предната част и интегрирани в задната броня накрайници на изпускателната система, които подчертават мощната осанка и извикват асоциации за високоскоростни обиколки на състезателната писта "Нюрбургринг".

С Н И М К И:

 

Ходовата част на OPC е усъвършенствана, със специален фокус върху задния мост - преработен както при другите членове на семейството на Insignia, с около 60 процента променени от инженерите компоненти. В допълнение, характеристиките по отношение на шума и вибрациите са подобрени чрез множество промени, свързани с фината настройка. Новият софтуер на системата ESP позволява още по-прецизна настройка за динамика, особено по отношение на реакцията при поява на тенденция към недозавиване. Модифицираният софтуер на адаптивната ходова част FlexRide с регулируеми амортисьори осигурява оптимално поведение на пътя. Това специфично програмиране за OPC подобрява пътната динамика, позволява по-бърза и по-прецизна реакция при различните маневри и пътни ситуации.

С 6-степенна ръчна предавателна кутия и задвижване на четирите колела Insignia OPC ускорява от нула до 100 км/ч за 6.0 секунди (Sports Tourer: 6.3 секунди) и достига максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена), изразходвайки 10.6 литра гориво на 100 км в комбиниран цикъл. В неограничената версия, максималната скорост на OPC с механична трансмисия достига 270 км/ч (Sports Tourer: 265 км/ч). Спирачната система Brembo с висок капацитет гарантира изключителното отрицателно ускорение с максимално ниво на стабилност, дори при висока интензивност на работа.

В допълнение Insignia OPC се ползва от всички предимства на електронно контролираната система за задвижване на четирите колела. Тя включва високотехнологичен съединител, работещ на принципа на Haldex, и електронно контролиран блокируем диференциал с цел осигуряване на отлично сцепление. Системата функционира в зависимост от пътните условия и променя пропорциите на въртящия момент от 0 до 100 процента между предния и задния мост, както и между задните колела. В комбинация с електронно контролираната ходова част FlexRide, системата за двойно предаване установява стандарти по отношение на времето за реакция и контрола на автомобила.

Интериорът посреща водача на OPC с чистокръвната атмосфера на модел от моторните спортове. Специалните седалки Recaro, които се предлагат опционално в кожа и с функция за памет, лостът за превключване OPC, напълно новият инструментален панел и централна конзола са финалните щрихи на премиум излъчването. Освен основни параметри по отношение на информацията за автомобила, водачът може да следи и специфични данни като налягането и температурата на моторното масло, напрежението на акумулатора и зареждането му, позицията на дроселовата клапа, използваната мощност и страничното ускорение на опционалния 8-инчов дисплей.

Новият волан (опционално с отопление) е оборудван с лостчета за превключване на предавките в случай, че автомобилът е с автоматична трансмисия. Това позволява на шофьора да осъществява изключително бързи превключвания на ръка, дори ако автомобилът е в автоматичен режим. Ако лостчетата за превключване не се използват в рамките на 12 секунди, автомобилът продължава да сменя предавките автоматично. По този начин новата Insignia OPC удобно съчетава предимствата на двата режима.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички