Последната кампания на Heineken даде възможност да бъдат спечелени шест билета за финала в Шампионската лига между Байерн (Мюнхен) и Борусия (Дортмунд), който ще се играе в Лондон тази събота, 25 май. В „Пътят към финала“ се състезаваха стотици участници, които трябваше да реагират на момента, да оставят всекидневните си задачи в делничния следобед и да се впуснат в изцяло ново преживяване по следите на една Wi-Fi мрежа и едно лондонско такси. Денят и часът на старта бяха тайна за всички, което направи предизвикателството още по-вълнуващо.
Тази кампания бележи началото на различен подход в кампаниите на Heineken. Наградите, раздавани на случаен принцип, остават завинаги в миналото. Тъй като брандът поставя в центъра изключителните преживявания и приключенския дух, той подкрепя хората, които са готови да излязат от зоната си на комфорт и да последват мечтата си, а не да оставят всичко в ръцете на късмета. Затова и наградите са толкова големи, колкото е необходимо, за да се превърнат в незабравими.
Новият подход се вижда много ясно и в начина на раздаване на наградите в „Пътят към финала“, където участниците трябва да изоставят обикновените си всекидневни задължения и да се впуснат в приключение с невероятен финал – а именно, билет за "Уембли" и цял уикенд в Лондон.
Това обаче е само началото от Haineken. Лятото ще започне с още по-големи изненади за хората, които споделят страстта към изключителните преживявания.