Porsche прецениха, че е време да разкажат с подробности за новата си Panamera. Моделът идва с S E-Hybrid плъгин хибрид с 425 кс, с две Executive версии с удължено междуосие (+150 мм) и с един чисто нов 3.0-литров V6 битурбо двигател за Panamera S и 4S моделите. Porsche са се отказали от ръчната скоростна кутия и ще предлагат само PDK с двоен съединител и 8-степенна автоматична трансмисия.
Новият хибрид ще е по-икономичен от предшественика си с 56 процента и по-мощен с 36 кс. Електромоторът му дава 94 кс, което е почти двойно повече в сравнение с предишния, и черпи енергия от нова 9.4 кВч литиево-йонна батерия. Свързан е с 3.0-литров V6 бензинов двигател с 316 кс. S E-Hybrid харчи средно 3.1 л/100 км и ускорява до 100 км/ч за 5.5 секунди, а максималната му скорост е 270 км/ч. Може да измине 135 км само на ток, а батерията му се зарежда за два часа и половина.
Новият 3.0-литров V6 битурбо двигател ще замени стария V8 4.8-литров, който стоеше в Panamera S и Panamera 4S. 2967 сс е с 425 кс и 520 Нм въртящ момент, което го прави с 20 кс и 20 Нм по-мощен от вече бившия V8. Вече няма да се предлага 6-степенна ръчна, а само 7-степенна PDK с двоен съединител и 8-степенна автоматична Tiptronic S (за Panamera Diesel и Panamera S E-Hybrid)
Колкото до промените във външния вид, можем да споменем формата на предните светлини и предната броня с по-големите решетки, както и новите мигачи, новите LED стопове и предни светлини, промененият заден капак и новото място на табелата с регистрационния номер.
Премиерата на фейслифт модела ще е на 21 април на автосалона в Шанхай и след това ще започне да се продава около юли в Европа. В Германия цената му ще започва от 81 849 евро за Panamera Diesel и 83 277 евро за Panamera. През 2014 Porsche ще представят и нов дизелов агрегат с 300 кс, който ще замени сегашния.