Очаква се отборът на Ферари да запази дизайна на предното окачване в конфигурация пулрод (pull-rod). Позабравеното нестандартно решение бе върнато след 11 години, но се оказа неуспешно в последните две години за болидите на Скудерия. Въпреки това дизайнерите в Маранело не смятат лесно да се откажат от него.
Причината е промените в правилата за 2014 година, които изискват снижаване в предната част на шасито преди носа от 625 мм до 525 мм от пода на болида. Така щангите вече ще са по-вертикално разположени, докато миналата година бяха почти хоризонтални, което влошаваше работата им.
Предимството на пулрод тип окачването е в снижаването на центъра на тежестта, защото амортисьорите и пружините са разположени по-ниско пред носа на болида. Те са натоварени при разпъване от щангата в обратна посока в сравнение с тази при пулрод конфигурацията, където се компресират.
Снимка: Getty
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg