Българската актриса и топ модел Диляна Попова влезе в ролята на Лейди Карамел от глобалната реклама на Johnnie Walker. Тя е първата българка, която уиски №1 в света избра, за да оживи образа на един от емблематичните герои, показващи вкусовото многообразие в шотландската напитка.
На изискано парти във Военния клуб любителите на марката бяха изкушени с поредица от нестандартни изживявания, които предизвикаха сетивата им да усетят богатите и дръзки вкусове на Johnnie Walker.
Пътуването в света на марката започна с изпълнение на шотландски гайдар, което елегантно премина в неочаквано съвместно концертно изпълнение със струнен квартет Intro. „Крачещият човек”, запазена марка на Johnnie, оживя и се мултиплицира в изпълненията на балет Нова.
Комбинацията от различни и на пръв поглед несъвместими вкусове на храни бе подготвил изкусният майстор готвач Ради Стамболов, който навръх рождения си ден демонстрира таланта си на изисканото парти. Той беше изненадан от организаторите със специален подарък - бутилка Johnnie Walker Gold Label Reserve и торта, поднесена му от Диляна Попова. Гостите опитаха и от „космически” изглеждащ сладолед, разработен по иновативната крио технология и съдържащ 12 годишно уиски Johnnie Walker.
Насладата от вкусовете бе демонстрирана и чрез персонализирани коктейли, според вкусовете на всеки гост.
Сред гостите, уважили събитието, бяха най-добрият български плувец Петър Стойчев, журналистите от БНТ Георги Любенов, Асен Григоров и съпругата му Сибина, водещият на сутрешния блок на Нова телевизия Павел Владимиров, режисьорите Емил Христов и Лъчезар Аврамов, коафьорът Любен Николов, главни редактори на медии и представители на българския бизнес.