Производителят на безалкохолни напитки "Нова трейд" ще е новият генерален спонсор на волейболното първенство, научи "Дневник" от източник от Националната волейболна лига (НВЛ). Очаква се в близките дни договорът да бъде обявен.
Компанията ще рекламира изворната вода "Бачково", която е на пазара от пролетта. Рекламни пана с логото на марката вече бяха поставени в зала "Христо Ботев" за мача между "Левски бол" и шампиона "Марек", който се излъчваше по телевизията.
Наскоро отговорникът по маркетинговите въпроси в НВЛ Валентин Михов обяви, че иска да се въведат стандарти, подобни на тези в големите първенства. Така освен около игрището, логото на "Бачково" беше поставено и на пода в залата.
Лигата ще подпише договор и с два основни спонсора. Единият от тях ще е застрахователната компания "Булстрад Виена иншурънс груп", която също вече има реклами във волейболното първенство. Няколко години тя беше спонсор на националния отбор.
Изпълнителен директор на "Булстрад" е Румен Янчев, който от тази година оглави НВЛ.
Целта на ръководството на лигата е да осигури 250 хил. лева от спонсорите и телевизионните права и да ги разпредели между 12-те клуба, участващи в Суперлигата. Мачовете от първенството се излъчват по БНТ.
dnevnik.bg