В голф клуб Св. София бе представен официално в България новият Peugeot 508.
Моделът е с нова радиаторна решетка, емблематична за бъдещите модели на марката, и разчита на ново оборудване като сензорен екран, камера за движение на заден ход и система за наблюдение на мъртвата зона.
Оглавявайки новата гама "8" на Peugeot, която сега е най-младата в историята си, Peugeot 508 въплъщава амбициите за препозициониране на Марката към луксозния клас автомобили. Произвеждан във Франция и Китай, от лансирането му на пазара до момента са продадени близо 370 000 бройки. На Китай, който от 2013 се превърна в най-големия пазар за Peugeot 508, сега се падат 36% от продажбите.
Качеството на използваните материали и на оборудването, както и грижата към детайла поставят интериора на Peugeot 508 на топ ниво. Той е модерен и същевременно изискан.
Подобрено удоволствие от шофирането за повече динамика и ефективност
При окачването се откриват компонентите, които правят Peugeot 508 толкова приятен за управление и сигурен. С независимо предно окачване с двойни носачи (за мощните дизелови GT версии), или псевдо MacPherson при другите версии, и многораменното си задно окачване, новият Peugeot 508 продължава да предлага забележителна комбинация между комфорт и пътно поведение.
По отношение на двигателите, гамата предлага бензинови и дизелови мотори от последно поколение. При бензиновите двигатели, новият Peugeot 508 представя нов Евро 6 двигател: 1,6 THP 165 Stop&Start, съчетан с 6-степенна механична предавателна кутия или с новата EAT6 6-степенна автоматична трансмисия. Заменяйки Евро 5 двигателя 1,6 THP 156, този нов агрегат с мощност 165 к.с. позволява намаляване на CO2 eмисиите на 129 г/км (6-степенна механична кутия), като най-доброто постижение на предишното поколение бе 144 г/км.
BlueHDi дизеловата технология се затвърждава с лансирането на новия Peugeot 508. Новият дизелов двигател 2,0 BlueHDi 180 с 6-степенна автоматична трансмисия EAT6, монтиран в седана, е сертифициран с eмисии на CO2 от 111 г/км, което е едно най-добрите съотношения между мощност и разход на гориво в сегмента.
HYbrid4 технологията, която остава уникално предложение в сегмента, е представена в седана и RXH. В резултат на добрите резултати при продажбите на Peugeot 3008, 508 и 508 RXH, Марката заема 2-ро място при продажбата на хибридни автомобили в Европа. Мощният 163 к.с. 2,0-литров HDi дизелов двигател и електрическият мотор с 27 к.с., свързан към задните колела, работят или отделно, или заедно. Четирите режима на управление (ZEV, 4WD, Sport и Auto) предоставят на шофьора изключителна лекота при шофиране и удоволствие от управлението. Постига се и голяма икономия: Peugeot 508 HYbrid4 е с най-добрите показатели за ниски CO2 eмисии и нисък разход на гориво в сегмента си, постигайки CO2 eмисии само от 85 г/км и комбиниран разход от 3,3 л/100 км. Новият Peugeot 508 се произвежда в Рен за европейския пазар, а в Вухан - за китайския.
Цените на новото Peugeot 508 започват от 37 479 лв. с ДДС.