С нея телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента
Въпросът, който от няколко седмици се обсъжда оживено в социалните мрежи и в интернет форумите, намира отговор днес с официалния старт на рекламната кампания на
. С нея телелкомът отправя към българите посланието за нов начин на общуване по правилата на клиента.
представя новото мото на компанията –
. “Чрез него заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват”, каза главният изпълнителен директор на
Танасис Кацирубас.
Като част от кампанията напоследък в социалните мрежи и интернет форумите се появиха снимки с
– като надпис на тротоар, като графит на фасадата на Народния театър "Иван Вазов" в София, като късметче към кафето, като татус и много други. Паралелно по телевизиите се завъртя кратък клип, който според очакванията на мнозина анонсирал ново риалити.
Кампанията е дело на новата креативна агенция на
– "The Smarts". Екипът на агенцията спечели конкурса на
именно с идеята за
, тъй като тя изцяло съвпада с действията на телекома за промяна и нов начин на общуване според правилата на клиентите, техните желания кога и с кого да общуват, кога да не са на линия, с кого да се чуят, какво да споделят и какво да запазят за себе си. Хората владеят технологиите, а не обратното.
Освен към клиентите, кампанията е насочена също към служителите на телекома, които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката Мтел – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна.