Мащабна международна конференция по въпросите на маркетинга чрез спорта ще се проведе на 15 май в хотел „Холидей Инн София“.
Водещи лектори ще представят успешни модели и практики от Европа и България. В списъка личат имената на Марк Брадли (Fan Experience Company), Йордан Йовчев (MMC), Андреа Кариняно (Reality Box) и др. Акредитирани са около 200 представители на спортни клубове и федерации, на корпоративния бизнес, рекламни агенции, медии.
„Живеем и работим във време на ограничени бюджети и все по-нестандартни маркетинг кампании и подходи за достигане до клиента. Нашата главна цел е именно в този контекст да добавим стойност, като представим някои от най-добрите практики в спортния маркетинг в Европа и България“, заяви Милена Модева, един от главните организатори на събитието.
„Искаме да покажем как бизнесът и спортът създават успешни партньорства, реализирайки атрактивни кампании и дългосрочни маркетинг стратегии. По този начин бихме могли да увеличим проектите по съвместна дейност в маркетинга и спорта в България и да допринесем за развитието както на спорта в родината ни, така и на маркетинг инструментариума на всяка компания“, казаха още от екипа, създал събитието.
Партньори на конференцията са „БулИнс“, „Порше България“ с AUDI, „Каменица“, „Еврофутбол“, „Курортен комплекс Албена“, хотел „Холидей Ин София“, Reality Box.
Поради големия интерес и постъпили заявки за бъдещи партньорства, организаторите планират конференцията да се превърне в традиционна.
Още информация може да бъде намерена на сайта www.sportsmarketing.bg и във фейсбук https://www.facebook.com/#!/sportsmarketing.bg?fref=ts