adidas за пореден път вдъхва живот на страстта си към спорта със серия от видеоклипове, които ще бъдат част от кампанията Sport 15 на бранда. В продължение на цялата 2015 година Sport 15 ще разказва вдъхновяващи истории, които ще мотивират младите атлети да надскочат себе си във всяка ситуация и всеки спорт. Първите клипове от кампанията са с участието на спортни икони от отбора на adidas като Лионел Меси, Хамес Родригес и Дерик Роуз.
„Sport 15 е много повече от кампания. Това една дългосрочна инвестиция в нашия бранд“, заявява Ерик Лидке, член на борда на директорите на adidas. “adidas има много по-богата история във всеки спорт, от които и да било от конкурентите ни. Поради тази причина ние познаваме атлетите и спорта като цяло, по-добре от всички останали“, допълва Лидке.
Първоначално кампанията ще бъде комуникирана в телевизионните канали. След това тя ще се пренесе и в социалните медии, благодарение на комуникационните екипи на adidas, намиращи се в Херцогенаурах, Лондон, Портланд, Шанхай, Москва и Рио де Жанейро.
Със Sport 15 adidas издига комуникацията си на едно ново, по-високо ниво. Кампанията стартира с рекламните клипове “Take it” и “Takers”. adidas ще отдава чест на спорта без прекъсване през 2015 г. и след това.
Всички клипове от кампанията са базирани на убеждението, че всичко в спорта се случва мигновено, а всеки един момент е възможност да преоткриеш себе си и играчите в отбора си. В спорта никои не владее момента – всяка минута на всеки мач те приканва да уловиш мига.
Първата вълна на кампанията е с участието на звездите на adidas Деймиън Лилърд (Portland Blazers), Хоаким Ноа (Chicago Bulls), Дерик Роуз (Chicago Bulls), Джон Уол (Washington Wizards), ДеМарко Мъри (Dallas Cowboys), както и футболните величия Гарет Бейл (Реал Мадрид), Лионел Меси (Барселона), Хамес Родригес (Реал Мадрид) и Луис Суарес (Барселона).
Видеоклиповете са дело на рекламната агенция 180 Los Angeles.
Следете youtube.com/adidas и се включете в дискусията в Twitter @adidas и facebook.com/adidas.