REEBOK цени хората, които излизат извън зоната си на комфорт, за да развият пълния си потенциал
Reebok изправя света пред значителното предизвикателство ‘да бъде по-човечен’ с новата си, напълно интегрирана маркетинг кампания, целяща да промени представите ни за фитнеса. Be More Human е не просто кампания или поредната вдъхновяваща фраза, а призив за развитието на пълния ни потенциал. Тази уникална идея е въплътена в новия символ на марката - Reebok Delta. Трите страни символизират физическата, психическата и социалната промяна, до която води истинският фитнес лайфстайл.
В днешния високотехнологичен свят, Reebok възхвалява тези от нас, които са се завърнали към суровите физически тренировки, които водят до по-ползотворен и по-малко себичен начин на живот. За тези хора фитнесът е не просто физическа активност, защото той подобрява не само тялото им, но и целия им живот. Чрез този активен начин на живот, те се превръщат в по-добри родители, лидери, учители, партньори. Превръщат се в една по-добра версия на самите себе си.
“В Reebok вярваме, че изпитвайки предела на възможностите си, придобиваме силата да трансформираме себе си не просто физически, но и в психически и социален план”, твърди Мат О‘Туул, президент на брадна Reebok. “Подчинявайки се на подобен лайфстайл, скоро се намираш в общество от хора, обединени и гонещи една цел – да се превърнат в по-добра версия на самите себе си. Сигурни сме, че преодолявайки собствените си граници, ние променяме не само телата си, но и целия си живот”, допълва О‘Туул.
Видеоклипът Freak Show, достъпен на www.reebok.com/bemorehuman, потвърждава концепцията, че подлагането на сурови физически натоварвания, е трудно разбираемо за някои хора. Методите на този начин на живот са интензивни, изискващи пълна всеотдайност. Freak Show чества тези, които са избрали да се превърнат в нещо повече от мислимото, чрез тежки тренировки и кани онези, които още не са го направили, също да се превърнат в нещо ‘повече от човек’
Решителен и зрелищен, Freak Show е история на завладяваща интензивност, която представя атлети, посветили се на това да бъдат „повече от хора”. Изправяйки се пред различни фитнес предизвикателства, те се превръщат в по-добри лидери, родители и по-способни хора. Режисиран от AG Rojas със съдействието на Venables Bell & Partners, тази 60-секундна реклама съпоставя плодовете на суровия фитнес с успехите в ежедневния живот на атлетите, независимо дали става дума за млада майка, подложила се на пречупваща фитнес рутина или пък пожарникар, който се осланя на закоравялата психика, резултат от среднощните бягания, в натоварената си работа през деня.
Йан Мартин, вицепрезидент глобални маркетинг комуникации в Reebok, казва, че “това е нов вид атлети. Хора, които се превръщат в модели на подражание в ежедневието си. За тези хора, постиженията са следствие от трансформиращата сила на фитнеса, а в процеса на тежките тренировки, придобиват и способността да променят живота на тези около тях. Ние признаваме значението на тези постижения и поздравяваме този нов вид атлети, които ежедневно се подлагат на физически изпитания в търсене на неизмеримо удовлетворение.”
В сърцето на тази всеобхващаща кампания е „Be More Human Experience”, онлайн пространство, където фитнес ентусиасти подлагат на изпитание представите си за човешките възможности. Единствената по рода си платформа, достъпна от настолен компютър, таблет и смартфон, включва различни „Be More Human” пособия, включващи:
THE HUMAN SCORE
Първият в света тест, който измерва „човечността“ ни спрямо разнообразни социални, психически и физически фактори. Тестът е своеобразна платформа за дискусия относно решенията ни, които засягат здравето и физическата ни активност. Участниците попълват кратко запитване, а отговорите генерират личния човешки фактор (Human Score) на участника.
GRAY MATTERS
Интерактивен 3D монитор визуализира как различните физически активности, от прекомерно спане до прескачането на препятствия, стимулират ключови възли в мозъка – и по-специално нервотрансмитери (емоционални и когнитивни действия), малкия мозък (отговарящ за възприятията ни и координацията на движенията), Хипокантус (паметта) и предния кортекс (регулация и координация на движенията). Чрез уникалната 3D визуализация, потребителите изпитват връзката между физическата дейност и мозъка, установена от д-р Джон Рати, един от най-авторитетните световни експерти що се отнася до връзката „фитнес-мозък“.
#BREAKYOURSELFIE
Призовава преразглеждането на представите ни за красота, като стимулира фитнес ентусиастите да се възпротивят на преобладаващото суетно и усмихнато selfie. Снимайки се в най-изтощените си, пречупени състояния, бунтарите-атлети имат специалната възможност да представят своята индивидуална или групова история, а в размяна на това ще бъдат възнаградени с #breakyourselfie етикет към снимката си.
Официалният старт на кампанията Be More Human бе даден на 1 февруари 2015 г.