Днес обновените Home Court магазини на adidas официално отвориха врати със специално събитие в The Mall. Брандът за пореден път показа, че може да събира хора с всякакви интереси и стил на едно място, като представи в магазините си по цял свят специално оформени зони за всяка от основните линии – Originals, Football, Running и Training.
В отбора на Originals за софийското представяне на новата концепция бяха Мартен Роберто - в обичайното за него амплоа на DJ, Диляна Попова, която беше в ролята на водещ, и фитнес модела Биляна Йотовска, която гостите видяха в по-различна светлина от обичайния за нея спортен стайлинг.
Откриването на магазина започна с импровизация на танцьорите от XNRG Crew. Един от тях смени Originals екипа си за Sport Performance, който беше специално изготвен на момента от Добромир Киряков. Стайлингът на Биляна беше специално изготвен от Августина Маркова–Тути.
Гостите бяха посрещнати с DJ селекция от Мартен Роберто, който подбра за случая музика на познатите adidas лица – Pharrell Williams, Rita Ora и Kanye West. Именно техните колекции за спортния бранд налагат тенденции в уличната мода по целия свят в момента. На фона на музиката им, от съблекалнята излезе Диляна Попова, която се колебаеше какъв стил обувки да избере и реши да остане в отбора на Originals, подбирайки актуален модел от линията.
На място, в магазина стилистите демонстрираха колко лесно може да намерите всичко, което ви е необходимо, за да излезете на парти или да направите тренировка във фитнеса. Августина Маркова реши да подбере екстравагантен стайлинг, с който да облече Биляна Йотовска – Originals блуза, шапка с козирка и обувки с платформа, съчетани с футболни чорапи. С това двете показаха колко е лесно да се приготвиш за парти – имайки в гардероба си няколко основни Originals героя.
Добри Киряков и Калин от XNRG Crew пък разкриха различни комбинации от спортни и стрийтстайл линии, като използваха training и football в интересно съчетание с running обувки. В края на събитието Мартен и Диляна предоставиха възможност на един от гостите на откриването да се сдобие със специално изготвен за него сет от Добри и Тути.
Новите магазини на аdidas имат интериора, с който в момента марката се представя в целия свят. Във всеки кът е заложена идеята за движението, вдъхновено от най-добрите атлети, футболисти, артисти и изпълнители. В концепцията и всеки елемент от дизайна на Home Court са вложени емоциите, вълнението, гордостта, страстта и енергията - от пистата, стадиона или корта. Зад всеки продукт, представен в магазина стои амбицията за победа, а през 2016-та за adidas това значи иноватиност и нови технологии, както и възможността да се увериш от първа ръка кой продукт с каква цел и вдъхновение, за какво и от кого е създаден.
adidas Home Court се намират в Сердика Център, ниво 1 и The Mall, ниво 0, а скоро и в цялата страна. По случай отварянето на обновените магазини, adidas изгради в двата търговски центъра и кътове, където можете да отдъхнете след шопинг и да сърфирате в интернет, благодарение на Wi-Fi зоната.
Можете да следите всички новости за adidas в официалния стрийм, в канала в YouTube, Facebook и Twitter.
С наближаването на Европейското през 2016 предстоят и много интересни моменти за отборите на adidas, които също можете да следите в специално създадените футболни канали в социалните мрежи.