Европейският шампион Испания представи екипите си за Евро 2016, които отново са дело на adidas. Новината беше обявена късно снощи с грандиозно събитие, към което се присъединиха всички футболисти от тима. Винтидж дизайнът и традиционният за Испания червен цвят връщат отбора към корените му. Програмата започна с участието на 50 младежа, които се състезаваха да покажат кой е най-добър на терена. След края на състезанието целият национален отбор излезе, за да представят новите си екипи за Европейското през 2016.
За да отбележат значимостта на градския и уличния футбол, които са все по-голям тренд сред младите, аdidas приложиха авангарден подход при представянето на екипа. Събитието беше организирано по иновативен начин със състезание със светлини и мапинг върху телата на футболистите.
„Искате ли екшън? Добре. Точно това искаме да чуем от вас. Покажете ни как играете. Ние обичаме предизвикателствата и защитаваме това, което е наше. Желанието да станем шампиони тече във вените ни. Искаме да вкусим победата. Имаме уменията, таланта... Също така притежаваме и Купата. Хайде. Очакваме ви. Готови сме. Никой не го иска повече от нас. Искате ли я? #BeTheDifference“. - С това послание adidas представи фланелката на настоящия Европейски шампион и който иска да им вземе купата, първо ще трябва да се срещне с тях.
Новият екип има класически дизайн, връщайки се към сините шорти и тъмните чорапи. Триъгълникът е ключов мотив, тъй като ако националният отбор се характеризира с нещо в последните години, то това е неговата „триъгълна игра“. Този стил доминира в световния футбол и ще бъде представен не само на терена, но и върху фланелката. За първи път трите ленти на adidas не са на ръкавите, а на горната част на фланелката отстрани и в ярко жълт цвят. Освен традиционния червен цвят, екипът представя и детайли, решени в синьо и жълто. Испания ще дебютира с новата екипировка на 13 ноември в Аликанте срещу националния отбор на Англия. Още същия ден фланелката ще бъде в продажба на www.adidas.com, както и в оторизираните магазини.