От Porsche 356 до Cayenne - поглед отблизо на развитието на спирачките
Първото Porsche със спирачни дискове е 356 B Carrera 2 е от 1962 година и от тогава германците търсят какво да подобрят, за да може само с докосване на педала на спирачката, шофьорът да получи необходимото.
През 1974-а Porsche въвеждат като опция за 911 Carrera 3.0 двойно-вентилирани дискове. Тук дупките помагат в накладките да не влизат песъчинки и вода и така, особено при дъжд, спирачките да работят значително по-добре.
ABS (Anti-Lock Brakes) се появява първо при Porsche 928 S. В общи линии, системата не позволява блокиране колелата при спиране и така колата остава управляема.
Керамичните спирачки или така наречените Porsche Ceramic Composite Brake навлизат с 911 Turbo и 911 GT2. Те са наполовина по-леки чугунените, което намалява неокачената маса и подобрява комфорта и представянето.
10-буталните спирачни апарати биват монтирани за първи път на предния мост на Cayenne Turbo S. Подобно на керамичните дискове с диаметър 420 милиметра, те са много отзивчиви при висока скорост и дават усещане за стабилност.