BMW Group навърши 100 години и под мотото THE NEXT 100 YEARS гледа преди всичко към бъдещето. За да може BMW Group да затвърди позицията си на активен дизайнер на бъдещето и пионер на мобилността на утрешния ден, BMW Group стартира кампанията THE NEXT 100 YEARS. За пръв път в историята на концерна за тази цел BMW Group използва и много ефектен и приобщаващ телевизионен рекламен клип: „Заедно пишем историята. Историята на бъдещето“.
Главен герой в клипа е самата BMW Group, която винаги се е отличавала със своята готовност да се учи и развива, със своята технологична иновативна сила и своята отговорност към обществото. Рекламният клип подчертава тази ориентирана към бъдещето дейност и заявява: „Време е. За една нова визия на BMW Group.“
Как може да изглежда тя се вижда от показания на 7 март в Мюнхен концептуален автомобил на основната марка BMW – BMW VISION NEXT 100. Спортният автомобил с Alive Geometry за взаимодействие между водача и автомобила чрез режимите Boost и Ease позволява както лично, така и пилотирано шофиране. Водачът се качва в напълно персонализиран, насочен изцяло към него автомобил.
„BMW Group е възприема нетрадиционен подход от този крайъгълен камък в своята история, като избира да се взре в бъдещето“, коментира Бил МакАндрюс, Ръководител на комуникационната и пазарна стратегия на концерна. „По този начин BMW Group подчертава и своята цел да продължи да задава посоката на развитие и да бъде пионер при премиум мобилността в един бързо променящ се свят.“ Освен рекламните клипове кампанията ще залага и на класическа печатна реклама. Трите мотива със заглавие „Заедно пишем историята. Историята на бъдещето“ представят най-впечатляващите моменти от видеоклипа, както и BMW VISION NEXT 100.
За да може освен на BMW Group да се предостави достатъчно място и на другите марки на концерна, през юбилейната 2016 година ще се редуват всеки месец. През април стартира международната кампания на марката BMW, която с изявлението си „Exciting Times Ahead“ повтаря насоченото напред мото на „Заедно пишем историята. Историята на бъдещето“.
Креативната агенция на кампанията е Interone, която подпомага BMW Group и като водеща агенция през юбилейната година. Продукцията е поверена на Cobblestone Filmproduktion от Берлин. Пост-продукцията е дело на MPC London, която е сериозен фактор и в Холивуд.