Всички автомобили BMW и MINI в България с договор за поръчка след първия януари 2016 г. вече са с удължена гаранция от производителя до 4 години или до 200 000 км. Мярката е част от стратегията на BMW Group България за постоянно повишаване на качеството на услугите, които предоставя на своите клиенти. Тя отразява и важността на прозрачните и прогнозируеми разходи за ремонт и поддръжка, като фактор при взимането на решение за покупка на нов премиум автомобил, както за индивидуалните, така и за бизнес клиенти в България. Допълнително удължената гаранция спомага за запазване на по-висока остатъчна стойност на автомобилите BMW и MINI.
Досега за всички автомобили BMW и MINI BMW AG осигурява гаранция от 2 години без ограничения на пробега. От 1 януари за българския пазар към тази гаранция, без допълнително заплащане от страна на клиентите, се добавя удължена гаранция (BMW Repair Inclusive) с идентичен обхват и срок на валидност още две години или до достигане на пробег от 200 000 км. Така за период от 4 години при рекламация от страна на клиента, BMW Group поема отстраняването на неизправности, включени в обхвата на гаранцията на производителя. Всички ремонти се извършват от висококвалифицираните професионалисти в оторизираните сервизи на BMW, осигурявайки максимална безопасност с влагането на оригинални резервни част. По време на действието на гаранцията клиентите на двете марки, без ограничение на модела, имат възможност по собствено желание да придобият разширен пакет за петата и шестата година.
В допълнение още от 2009 г. всички нови автомобили BMW и MINI за българския пазар са с включени в стандартното оборудване пакети за сервизно обслужване, съответно BMW Service Inclusive и MINI Service Inclusive, както и гаранция за мобилност BMW Mobile care.
Пакетите Service Inclusive включват всички дейности по периодичното сервизно обслужване вкл. необходимите оригинални части и масла BMW и MINI за срок от 5 год. или достигане на пробег от 100 000 км. за BMW и 60 000 км. за MINI (което настъпи първо). Обхватът на сервизния абонамент, по желание на клиента може да бъде разширен срещу допълнително заплащане в оторизираните сервизи на двете марки, вкл. и за сервизно обслужване и ремонт на нормално износващи се части, например накладки.
Пакетът за гарантиране на мобилност на BMW Mobile care осигурява пътна помощ на място в случай на повреда или инцидент. В случаите когато повредата позволява, тя може да бъде отстранена от сервизния автомобил на BMW, който пристига на мястото на повредата. Ако това е невъзможно се осигурява изтегляне до най-близкия BMW сервизен център, продължаване на пътя с такси, настаняване в хотел или заместващ автомобил. При необходимост програмата поема връщането със самолет или влак у дома, както и транспортиране на автомобила. Мобилното обслужване се предлага 24 часа 7 дни в седмицата, както в държавата на собственика на автомобила, така и зад граница (на територията на цяла Европа). По правило разходите се заплащат от BMW на изпълнителя на услугата или външен доставчик, в редките случаи в които клиентът трябва да заплати разходите BMW ги възстановява. Mobile care се предоставя в пълна степен за първите две години, а при извършване на редовните обслужвания/ смяна на масло в оторизиран сервиз се продължава с още 24 месеца до достигане на срок от 5 години от датата на първоначалната регистрация на автомобила.