Представители на Рено в момента са във Венецуела и водят преговори за продължаване на спонсорството с PDVSA, от което зависи и бъдещето на пилота на отбора Пастор Малдонадо. По време на Гран При на Сингапур миналата година Лотус обявиха, че ще продължат договора на Малдонадо и за 2016-а, но след като тимът продаде основния си дял от акции на Рено, сега нещата са малко по-различни.
Новият френски собственик на тима очевидно е съгласен с избора на Лотус за венецуелския пилот, но той върви с група спонсори и сега въпросът е дали Рено искат да си партнират с компанията за горива PDVDSА, която подкрепя кариерата на Пастор или не.
Рено и Лотус стигнаха да споразумение след дълги преговори чак на 03 декември миналата година, и когато най-после обявиха решението си, изпълнителният директор Карлос Гон се изказа двусмислено за пилотите, с които ще се състезават. Въпреки, че Малдонадо има валиден договор с тима, Рено могат да се преминат и към план Б, ако нещата с PDVSA не се получат. Носят се слухове, че кандидат за място е бившият пилот на Макларън Кевин Магнусен, който се раздели с тима от Уокинг в края на 2015.
При другия пилот на Лотус/Рено Джолиън Палмър ситуацията не е под въпрос и той ще направи дебюта си с екипа през сезона.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg