Себастиан Льоб (PEUGEOT 2008 DKR # 314), победител в етапа:
"Вчера трябваше да пазим автомобила малко повече, но днес имахме възможност да атакуваме. Карлос навакса малко време в края на етапа. Сигурно е карал доста сериозно! Даниел свърши отлична работа днес, но знаем, че това, което ни предстои, няма да е лесно. Даже ще бъде много по-сложно. Ще трябва да бъдем първи на трасето на етапи, в които навигацията е изключително важна и трудна.“
Карлос Сайнц(PEUGEOT 2008 DKR # 303), втори в етапа:
"Приключихме втората част на маратонския етап на втора позиция. Колата се държеше добре, въпреки че нямахме възможност да я сервизираме вчера. Утре ще бъде важен ден. Това ще бъде най-дългият етап в ралито и ще се проведе на изключително висока надморска височина, което ще бъде изпитание за двигателите.“
Стефан Петерханзел (PEUGEOT 2008 DKR # 302), трети в етапа:
"Не беше проблем да бъдем първи на пътя днес, тъй като все още сме на сравнително добре маркирани пътища, където навигацията не е голям проблем. Въпреки това имахме малък проблем, излизайки от Затворения парк. Не разполагахме с цялата мощност на колата при ниски обороти. Поради тази причина изпитахме затруднения в първата част на етапа, която беше с много завои. В Резултат на това, загубихме малко време на класическите рали пилоти като Себастиан и Карло. Днес беше ден, в който да намалим щетите, в очакване на по-добри дни”
Сирил Депре (PEUGEOT 2008 DKR # 321)
"Всичко вървеше добре до километър 140, когато усетихме понижение в мощността, което стана още по-сериозно. В резултат на това финиширахме етапа с час и 15 минути след лидерите, при положение, че бяхме само на няколко минути от тях преди проблема. Важното в случая е това, че се завършихме успешно в бивака и че можем да продължим.“
Бруно Фамен, директор Peugeot Sport
"Естествено, ние сме много щастливи от постигането на поредното първо, второ и трето място и да бъдем с три коли в челото на класирането след маратонския етап. Въпреки това, проблемът при Сирил и Давид навреме ни припомни да бъдем здраво стъпили на земята – подобно на няколкото малки проблема с overboost функцията на автомобилите на Себастиан и Стефан. Единственото сигурно в Дакар е това, че ще има още много изпитания.“