За някои смяната на болтове, два индикатора, въздушната кутия и филтъра е достатъчно да бъде обновен един мотоциклет. Не е така за 25-годишния студент по машинно инженерство Чарли Грийн, за когото никоя работа не е прекалено голяма, дори когато е похарчил 800 паунда след вечерна веселба.
Грийн споделя: "На една пиянска университетска вечер дойде приятел, който ме убеди да си купя мотоциклет за 800 паунда. След като накарах приятеля си да го докара с микробуса, аз тръгнах да се опитвам да направя своя собствена оценка на мотора. Той е бил възстановяван три пъти, но бих казал, че това, последното е най-доброто".
Първата работа на Чарли е да разглоби мотоциклета. Грийн е свалил всичко до гола рама, като така е открил, че трябва да се правят заварки и да се сложат затягащи скоби в задния край. Чарли прави всичко на ръка и с подръчни инструменти, тъй като един студент не е много богат.
Той допълва: "Първоначално мислех моторът да е "нейкид", като оригинала, но не ми харесваше отпред и реших да го променя. Освен това намерих в eBay измервателни уреди за скоростта и изминатите километри на добра цена. Двигателят е възстановяван няколко пъти, а накрая направен с модул на капака на съединителя, за да увеличи притока на масло към горния край. Също така имаше малко по-малка възможност за шлайфане – само 1 мм".
Моторът е пристигнал с резервоар от CB650, но Грийн го е изхвърлил и е взел един от CB500T, който е възстановил и боядисал в своя "студен и мизерен гараж".