В днешно време дори дамските чанти могат да се целуват. Бетина Цимерман и Кай Визингер откриват това, когато тяхната дъщерия тийнейджър излиза от колата, за да си вземе чантичката, която според нея е забравила зад ъгъла. Всичко, от което изненаданите родители се нуждаят, за да разберат какво всъщност се случва, е 180-градусовата панорамна камера за заден ход PRVC (Panoramic Rear View Camera). Tова е само един от петте видеоклипа, показващи възможностите на новия Opel Crossland X. От 19 юни, новата 360-градусова кампания ще демонстрира как яркият, компактен дебютант на пазара може да направи живота по-приятен във всяко отношение под мотото “Новият Crossland X. Животът е прекрасен.”
“Opel Crossland X е най-добрата терапия за семейни двойки,” споделя през смях главният маркетингов директор на Opel Тина Мюлер, разказвайки за симпатично ироничните видеоклипове. “Всичко се дължи на това, че Crossland X е нов, свеж и просто различен. Това е автомобил, в който човек наистина се чувства добре и който може да помогне при всякакви обстоятелства и ситуации. Защо технологиите, които правят живота по-хубав да бъдат достъпни само за малцина избрани? Именно това е причината, поради която Crossland X предлага първокласни технологии за всички – и именно това искаме да покажем с нашата оригинална 360-градусова кампания.”
Пет видеоклипа в кампанията – от “истинска любов” дo “мило малко кученце”
Актьорите Бетина Цимерман и Кай Визингер вече са играли съвместно пред камера в новаторския интернет сериал “All the glamor is gone” („Oтиде си целият блясък”). В петте видеоклипа от кампанията на Crossland X, те олицетворяват и модерните мъж и жена, които искат да извлекат максималното от живота всеки ден и определят гъвкаво своите роли. И двата видеоклипа от по 30 секунди, които ще бъдат излъчвани по телевизията от 19 юни, са фокусирани върху предимствата, предлагани от 180-градусовата панорамна камера за заден ход PRVC (Panoramic Rear View Camera) и личните асистенти на системата Opel OnStar. Tри други онлайн видеоклипа отразяват функцията за регистрация на пешеходци, автоматичното повикване при катастрофа на системата Opel OnStar и голямото багажно пространство на Crossland X.
Ето така изглежда истинската любов – Кай Визингер отива да потича и попада право пред колата на жена си. Добре, че тя шофира Opel Crossland X. Благодарение на новаторските електронни системи за подпомагане на водача, новият кросоувър спира моментално и напълно самостоятелно, предотвратявайки невероятна криза във връзката между двамата.
Излизате безстрашно от автомобила по време на буря с гръмотевици, за да проверите какво е положението с хотела? „Дори във времена на еманципация и равенство между половете, дамите оценяват по достойнство смелите мъже”, споделя главният маркетингов директор на Opel Тина Мюлер, говорейки за сюжета на друг видеоклип. Но днешният джентълмен няма защо да излиза на дъжда, тъй като може да остави Crossland X да свърши работата – благодарение на личния асистент от системата Opel OnStar, който веднага може да се погрижи за хотелската резервация.
В зависимост от гледната точка, един санбернар може да бъде доста голямо куче – ако тича наоколо по време на упражнения по йога – или да изглежда повече като мило малко кученце в сравнение с багажното пространство на Crossland X и неговата вместимост от 1 255 литра. A защо жените винаги говорят толкова много? Tова се нарича ентусиазъм. “… a ако никой не каже нищо в случай на злополука, служителят на системата OnStar aвтоматично изпраща спешна помощ,” отбелязва Бетина Цимерман в края на своя монолог. На което Кай Визингер отвръща, “Никой да не каже нищо...това не би се случило с теб!”
В света на социалните медии – открийте Opel Crossland X oтново и отново
В допълнение към хумористичните телевизионни и онлайн видеоклипове, на opel.bg и в YouTube в интернет можете да намерите и още продуктови видеоматериали. Tе демонстрират как новият кросоувър прави всяко пътуване по-спокойно и приятно още от първата минута с помощта на богатата технологична гама, простираща се от 180-градусовата панорамна камера за заден ход PRVC (Panoramic Rear View Camera), предните светлини с изцяло LED елементи и системата за предупреждение за опасност от сблъсък отпред FCA (Forward Collision Alert) с режим на самостоятелно аварийно спиране AEB (Automatic Emergency Braking) и регистриране на пешеходци както и с върхови нива по отношение на комфорта и гъвкавостта. Подходът към каналите в социалните мрежи като Facebook и Instagram се различава съобразно целевата група и интересите на аудиторията, a отделните елементи в комуникационната стратегия се надграждат един друг. Потребителите могат да откриват новите възможности по всяко време, след което биват насочвани към конфигуратора или към определен формуляр, за да резервират час за тестово шофиране с цел да почувстват сами предимствата, които предлага Crossland X. Всички видеоклипове ще се предлагат и във вълнуваща версия във вертикален формат, създаден специално за мобилни потребителски устройства.
Toм Гебел осигури перфектния саундтрак за кампанията. Известната звезда на джаза от години се радва на светлините на прожекторите в качеството си на “Mr. Good Life”. “Новият Opel Crossland X е пространство на четири колела, в което човек се чувства добре и винаги е в добро настроение,” споделя певецът и шоумен, който разпръсква доброто настроение около себе си където и да се появи със своя звучен глас.
Идеята за новаторската 360-градусова кампания с Бетина Цимерман и Кай Визингер е дело на агенцията Scholz & Friends със седалище в Хамбург, Германия. Управляващият криейтив директор Волф Хойман споделя - “Страхотното излъчване на Кай и Бетина е нещо, от което всички ние се нуждаем в по-големи количества и нещо, което искахме да предадем на Crossland X.” През последните няколко години маркетингът на Opel си сътрудничи многократно с агенцията Scholz & Friends и претвори това сътрудничество в редица успешни кампании.