Трикратният световен шампион във Ф1 Люис Хамилтън показа новата Monster Energy напитка "44" малко преди да излезе по магазините в Европа.
В свят, в който успехите са всичко, само най-добрите стигат върха и това е причината в Monster Energy да са горди, че обединяват сили с Люис при създаването на последния им продукт - "44". Наименувана на състезателния номер на Хамилтън, с който той кара от дете и е спечелил множество шампионати, неговата ексклузивна напитка нахлува на пазара в Европа това лято.
Създадена да зарежда Люис по време на унищожителния му режим, както и да задоволява неговата жажда към живота в бързата лента - "44" е лека, свежа, ободряваща и разбира се с уникалния Monster Energy вкус.
Дизайнът на кена включва елементи от каската на англичанина, плюс три звезди представляващи неговите шампионски титли.
Люис обясни: "Дискутирахме вкусовете, които харесвам и Monster пресъздадоха думите ми от първия път. Щом го опитах, веднага ми допадна".
"Червеното е цвят, който присъства във всеки аспект от моя живот. Той е кървав, а дизайнът е заимстван от ивиците на каската ми. Вече от пет години съм свързан с Monster и от тогава искам да имам собствена напитка, така че за мен това е сбъдната мечта. С удоволствие работих над всеки детайл от продукта от самото начало и съм развълнуван да го видя скоро на щандовете".
Вицепрезидентът на Monster Brands Европа Джими Гудрич добави: "Талантът на Люис като атлет и състезател е неоспорим, а влиянието му в социалните канали е внушително. Енергията и страстта, които влага във всичко, с което се занимава, съвпадат с нашия стремеж към иновации. Това е причината да сме много въодушевени, че разширяваме глобалното си партньорство чрез създаването на ‘44'. Работата с него по новия продукт беше едно истински положително преживяване. Сигурен съм, че напитката ще има толкова успех в Европа, колкото той е постигнал на и извън пистата".
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg