Десетте участници направиха собствени авторски тестове и ревюта в домашна атмосфера.
Приключи националната потребителска кампания за тестване на телевизори Philips в България, проведена в периода юли-август под мотото „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV“. През тези 2 месеца десет потребители се запознаха отблизо с най-актуалните телевизори от гамата модели за 2017 г. и направиха свои видео ревюта.
Общо кандидатите за участие в кампанията, организирана от TP Vision, бяха близо 2000, но само 10 бяха избрани за реалното тестване на новите смарт телевизори. Петър Адамов от Разлог, Благовест Николов от София, Светлин Берков от София, Кристиян Койнов от София, Румен Василев от София, Стоян Петров от Бургас, Ива Миховска от Асеновград, Милен Младенов от София, Радина Калайджиева и Ивайло Велков от Пловдив записаха авторски видео ревюта на моделите Philips от серии 6000 и 7000 (43PUS6412, 49PUS7502, 43PUS6262, 49PUS6482), които вече са достъпни на сайта на кампанията. Участниците изпробваха най-актуалните функции в областта на аудио-визуалното преживяване с Philips TV, а тенденциите, които се открояват и тази година са свързани с технологията Ambilight, всеобхватните възможности на Google Play с Android TV™, качеството на картината благодарение на 4K Ultra HD разделителната способност и мощността на видео процесора P5 Engine.
„За нас е вълнуващо да видим толкова много българи, които проявиха реален интерес да бъдат първите, които ще тестват новите модели Philips в България. Благодарим на всички участници и се надяваме да продължим да организираме подобни инициативи, насочени към подобряване на телевизионното преживяване за потребителите в България“, споделя Георги Михайлов, регионален директор на TP Vision за България.