(АРХИВ) Sportal Media Group предлага на българския пазар иновативната мобилна рекламна платформа InMobi

(АРХИВ) Sportal Media Group предлага на българския пазар иновативната мобилна рекламна платформа InMobi

InMobi, най-голямата в света независима платформа за мобилна реклама, която достига до 1,5 млрд. уникални потребители в целия свят, обяви ексклузивно партньорство с ThinkDigital Group (TDG), една от най-големите групи за дигитален маркетинг в Европа. Sportal Media Group, който е българският партньор на TDG, обогатява своето продуктово портфолио с иновативна мобилна рекламна технология.

Мобилният рекламен пазар в Централна и Югоизточна Европа се очаква да нарасне с над 50% през 2017 г., сочи докладът на eMarketer. Очаква се именно рекламата в приложенията да бъде в основата на този ръст.

"С въвеждането на иновации на българския пазар ние даваме изключителнa възможност на рекламодателите за достъп до пълния набор от иновативни мобилни решения, които InMobi предоставя. Платформата дава достъп до над 40 000 приложения, иновативни рекламни формати и възможности за тясно таргетиране по интереси и таргет групи", заяви Мартин Петров, Вицепрезидент „Бизнес развитие“ на Sportal Media Group

Одисеас Нтотцикас, главен изпълнителен директор (CEO) и основател на TDG, даде своето мнение за регионалното партньорство: "Впечатляващата рекламна мрежа на InMobi ни дава възможност да предложим рекламни кампании с много прецизно таргетиране, безпрецедентен обхват, ангажираност и ефективност. ThinkDigital се стреми да си партнира с иновативни компании, които могат да добавят нови възможности за рекламодателите да създадат персонализирани и ефектнивни кампании. Имайки предвид факта, че потребителите прекарват повече от 80% от времето на телефона, използвайки приложения, можем спокойно да кажем, че вече сме в "ерата на приложенията".

"InMobi вече има силен партньор в България, който има същите разбирания  и ангажименти за предлагане на ефективни дигитални решения, които кореспондират с нашата визия за мобилна реклама, съсредоточена върху крайния потребител", казва Амин Мелоук, вицепрезидент „Европа“ за InMobi.

За TDG
 
ThinkDigital е една от най-големите дигитални медийни компаниив Централна и Югоизточна Европа. ThinkDigital е създадена през 2006 година и е част от TDG. Компанията предоставя възможност на рекламодателите за ефективни дигитални кампании, а на издателите - за монетизиране на трафика им.
 
ThinkDigital присъства на 6 европейски пазара в Централна и Югоизточна Европа и работи с клиенти от целия свят. В момента компанията разполага с екип от 70 дигитални професионалисти и е оторизиран партньор на Dailymotion, Facebook, MSN, Shazam, Skype и много други популярни платформи.
 
За Sportal Media Group
 
Sportal Media Group е водеща дигитална платформа на българския пазар. Компанията управлява около 40 водещи портали в категориите „спорт“, „новини“, „лайфстайл“, „бизнес и финанси“, „дамска аудитория“. Със своите над 120 служители компанията се фокусира върху иновациите в разпространението на дигитално съдържание и развитието на дигитални кампании, които да задоволят нуждите и изискванията на всеки клиент.

Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички