(АРХИВ) adidas Originals представя третата част на кампанията и филма The Original Is Never Finished

(АРХИВ) adidas Originals представя третата част на кампанията и филма The Original Is Never Finished

След получаването на наградата Grand Prix 2017 от Cannes Lions Festival в категория Entertainment for Music, adidas Originals продължава да преоткрива творческия си потенциал, представяйки новата, трета глава на кампанията “Original” и филма Original Is Never Finished, доказвайки, че когато създаваш без ограничения, резултатът винаги е оригинален.

“My Way” на Frank Sinatra, култовият музикален фон, се превърна в синоним на Original. Песента е ремиксирана и интерпретирана с помощта на нови герои, изграждащи мост между музика, стил и спорт. Новият екип от създатели включва глобалния посланик на adidas Originals, Kendall Jenner, Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug и James Harden, всички от които предефинират идеята за оригиналността; всеки със своята отчетлива индивидуалност, творчески дух и желание да предизвикат статуквото.

Original Is Never Finished изследва идеята за преоткриването, като в третата глава на филма се представят отново сцени от предишните глави, но с нови участници. Вечният символ на красотата, емблематичната картина „Раждането на Венера“ на Ботичели, този път вдъхновява Kendall Jenner. Обута в култовия модел Superstar, тя заема живописната поза, докато е затворена в научно-фантастична капсула, предефинирайки прераждането и отправяйки провокативни въпроси към новото поколение. Рапърите Playboi Carti, 21 Savage и Young Thug, всеки един носейки дръзките обувки Crazy, са ситуирани в позната обстановка, правеща препратка към първата част на филма, за да бъдат представени като непримирими и предизвикателни, точно каквато е музиката, която създават. Последен поглед към първата част на филма е адаптацията на хипнотизиращата сцена „Mirrors“, представяща танца на Dev Hynes, която придобива нов смисъл, интерпретирана чрез спорта. NBA звездата James Harden демонстрира майсторството си с хореографски дрибъл, докато е обут в маратонките EQT Support 93/17. Всяка сцена е позната по свой собствен начин, но е и съвсем нова.


В поредица от нови сцени, историческата и емблематична поза на „Витрувианския човек“ на Леонардо да Винчи, символ на сила, пропорции и възприятието за „идеал“, е използвана по уникален начин, за да идентифицира всеки от участниците във филма, олицетворявайки неговата личност и идеи, наложени от популярни мнения в културата и обществото.

“Когато представихме Originals Is Never Finished за първи път, ние предизвикахме себе си да предефинираме значението на оригинала“, каза Alegra O’Hare Вицепрезидент Глобални комуникации adidas Originals & Core. „С третата част, ние обличаме думите си в действия и преоткриваме нашата собствена работа. За нас, като марка, да вдъхновим общността на създателите беше предизвикателство, което успешно преодоляхме с филма Originals Is Never Finished.”

Originals Is Never Finished е послание, че оригиналността е постоянна еволюция. С представянето на третата част, замислено и създадено под ръководството на Johannes Leonardo, глобалната творческа агенция на adidas, марката предлага нова дефиниция на оригинала. Не става въпрос само за това откъде идват идеите, а къде отиват.

„Пресъздаване на собствената креативна идея на даден човек в свят, който страда от постоянен дефицит на нови и смели послания“, добавя Ferdinando Verderi, партньор и съосновател на Johannes Leonardo, глобалната творческа агенция на adidas Originals. “С този филм Originals има за цел да вдъхнови в новото поколение създатели свободата не просто да гледат на историята като на картина, но да прозрат своите собствени идеи за миналото като отправна точка за бъдещите такива.“

Кампанията Originals Is Never Finished стартира глобално на 10-ти август 2017г.

Следвай ни:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички