Това е новият Triumph Scrambler 1200

Това е новият Triumph Scrambler 1200

Triumph представи новия член на семейство Scrambler в две версии – 1200 XC и 1200 XE. Така британският производител поставя нови стандарти при Scrambler мотоциклетите за динамика, представяне и стил, вдъхновен от богатата история на Triumph.

Независимо от условията, на пътя или извън него, новият Scrambler 1200 доставя върховно ниво на удоволствие. 1200 Scrambler XC се представя еднакво добре на асфалтови и черни пътища. 1200 Scrambler XE също предлага комфортно пътуване на пътя, но е с по-сериозни офроуд възможности.

Гените на новия Scrambler 1200 могат да бъдат проследени директно назад към началото на 50-те години на миналия век, когато мотоциклетите на Triumph играят основна роля при формирането на Scrambler модификациите. С модели като Bonneville T-120TT, T120C и TR6C Стийв Маккуин и Бъд Екинс са се състезавали в легендарни пустинни състезания като Баха 1000 и други.

През 2006 година с представянето на първия Scrambler от „модерната класическа“ линия от Triumph възраждат този клас мотоциклети, което запали много нови почитатели на Scrambler мотоциклетите на Triumph.

Новото поколение на Scrambler 1200 идва с последния двуцилиндров двигател Bonneville с 1200 куб/см работен обем с харизматичното запалване на 270° и мощност от 90 кс при 7400 обр и въртящ момент от 11 Нм при 3950 обр. Изпускателната система е в типичния Scrambler стил с извити високо колекторни тръби от цилиндровите глави към двата заглушителя, изработени от неръждаема стомана.

Новото шаси на Scrambler 1200 е разработено съвместно със световния лидер при окачванията Öhlins за постигане на максимално представяне. И двата модела (XC и XE) са оборудвани с Öhlins RSU задно окачване, което при XE разполага с 250 мм ход за по-екстремни офроуд приключения, а при XC ходът на окачването е 200 мм. Новоразработена е и алуминиевата задна вилка, която при 1200 XE е по-дълга. Спирачната система е поверена на Brembo.

Новите Triumph Scrambler 1200 XC и XE са оборудвани с:

- Втора генерация TFT инструментален цветен екран

- До шест различни настройки на управление: с Road, Rain, Off-Road, Sport и персонализирани настройки на ABS спирачната система, отзивчивостта на подаване на газ и системата за стабилност и новата шеста Off-Road Pro, при която ABS и системата за стабилност са изключени и се ползват настройките за отзивчивостта на подаване на газ от Off-Road.

- Оптимизирана работа на ABS спирачната система в зависимост от наклона в завой. Предлага се стандартно само за  Scrambler XE.

- Оптимизирана работа на системата за стабилност в зависимост от наклона в завой. Отново се предлага  стандартно само за  Scrambler XE.

- Всички светлини са LED, включително дневна светлина за фара.

- Безключовото запалване се предлага като стандартно оборудване и за двете версии на модела.

- Отоплените ръкохватки влизат като стандартно оборудване при Scrambler 1200 XE.

- Електронният cruise control също е част от стандартното оборудване.

- USB вход за зареждане в стандартното оборудване.

- Първата интегрирана система за управление на GoPro камера с Bluetooth модул.

- Навигационна система, разработена съвместно с Google™ – първата им навигационна система за мотоциклет.

- Интеграция чрез Bluetooth на телефони, поддържащи iOS и Android, директно на TFT цветния екран и управление на функции чрез удобни контроли на кормилото.

Triumph предлага двата модела в нови разцветки:

Scrambler 1200 XC: Jet Black/Matt Black или Khaki Green/Brooklands Green

Scrambler 1200 XE: Fusion White/Brooklands Green или Cobalt Blue/Jet Black

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти