Новата версия на HR-V е обозначена като ниво на оборудване Sport. Моделът ще е с 1.5-литров турбобензинов двигател VTEC TURBO и със специални спортни настройки на шасито и окачването. Вариантът HR-V Sport ще зарадва почитателите на функционалния кросоувър на Honda и с динамичен стилов пакет за екстериора, допълнителни подобрения в интериора, както и с дизайнерски поръчкови опции, които ще са част от стандартното му оборудване.
Двигателят 1.5 VTEC TURBO на новия HR-V Sport дебютира миналата година в десетата генерация на Honda Civic. Мощният 4-цилиндров силов агрегат дарява HR-V 2019 с подобрена динамика и максимална мощност от 182 кс (134 кВт) при 5500 об/мин за версията с 6-степенна механична трансмисия (стандартно обзавеждане) и при 6000 об/мин за варианта CVT (опция). Съответно максималният въртящ момент от 240 Нм се постига при 1900 – 5000 об/мин, а този за автоматичната предавателна кутия е 220 Нм при 1700 – 5500 об/мин.
HR-V Sport ще привлече купувачите, търсещи динамичен субкомпактен SUV. Част от спортната природа на тази версия е и специалната технология за високоефективни амортисьори, наречена "Performance Damper". Те са монтирани отпред и отзад и намаляват страничното клатене и усукването на шасито. Като цяло подобряват стабилността, особено при внезапни смени на пътната лен. Освен това свежда до минимум вибрациите при движение по неравни пътища.
Воланът на тази версия е с уникални настройки благодарение на променливото отношение на рака и пиньона, допълнено от фирмената технология на Honda за динамична устойчивост AHA (Agile Handling Assist).
Подобренията във външния дизайн включват интерпретация на графичната визия на предницата, типична за новите модели на Honda (т. нар. Solid Wing Face). Ще отличим спортната версия от стандартната по лъскавия черен хромиран панел, както и по медните акценти в предната решетка, които обрамчват и фаровете за мъгла.
Други динамични стилови елементи във външния дизайн на HR-V Sport са тънкият преден сплитер, страничните декорации, оформлението на калниците и по-агресивната задна броня, всички до един, решени в черно. Спортното оборудване включва и черни капачки на страничните огледала.
Късите и дълги фарове стандартно са с LED светлини, както и мигачите и дневните.
Динамичното оформление продължава и в интериора – предните седалки са с подобрена странична поддържка, както за долната си част, така и за облегалките, салонът е в ексклузивна цветова комбинация от червено и черно, като покривът е решен изцяло в тъмния цвят.