Шефът на Хаас Гюнтер Щайнер обяви, че отборът не може да направи абсолютно нищо, за да оправи колата от 2019. Наскоро пилотите Кевин Магнусен и Ромен Грожан предположиха, че американският тим напълно е отписал тазгодишния болид. Ето че Щайнер потвърждава това съмнение.
Шефът на Хаас Гюнтер Щайнер обяви, че отборът не може да направи абсолютно нищо, за да оправи колата от 2019. Наскоро пилотите Кевин Магнусен и Ромен Грожан предположиха, че американският тим напълно е отписал тазгодишния болид. Ето че Щайнер потвърждава това съмнение.
"Добрата новина е, че остават само три състезания до края на сезона. В дългосрочен план единственото позитивно е, че установихме фундаментален аеродинамичен проблем. С промяната на правилата за този сезон ние поехме в грешна посока. Не сме го осъзнали навреме, но тръгнахме по път, който се оказа задънена улица, и нямаме какво повече да развиваме".
"Добрата новина е, че остават само три състезания до края на сезона. В дългосрочен план единственото позитивно е, че установихме фундаментален аеродинамичен проблем. С промяната на правилата за този сезон ние поехме в грешна посока. Не сме го осъзнали навреме, но тръгнахме по път, който се оказа задънена улица, и нямаме какво повече да развиваме".
През по-голямата част от 2019 Хаас обвиняваха Пирели за гумите, но Щайнер сега признава, че най-големият проблем си остава колата. "Механично колата е добра, солидна е. Недостатъкът е в аеродинамиката. Само че не искам да соча с пръст отделни виновни. Обвинявам отбора като цяло, а огромна част от отговорността е моя. Виновен съм, че не видях липсата на прогрес в ъпгрейдите".
През по-голямата част от 2019 Хаас обвиняваха Пирели за гумите, но Щайнер сега признава, че най-големият проблем си остава колата. "Механично колата е добра, солидна е. Недостатъкът е в аеродинамиката. Само че не искам да соча с пръст отделни виновни. Обвинявам отбора като цяло, а огромна част от отговорността е моя. Виновен съм, че не видях липсата на прогрес в ъпгрейдите".
Снимка: Getty Images
Снимка: Getty Images