Opel разширява обхвата на гамата от услуги “OpelConnect” с нови предложения и възможности. Още от лятото на 2019 година клиентите на нови автомобили от марката Opel могат да се насладят на допълнително спокойствие благодарение на услугите за повикване на спешна помощ и пътна помощ на борда. Сега те могат да се възползват и от удобството на множество други услуги в гамата на „OpelConnect“, като например актуални данни за техническото състояние на автомобила и друга информация, както и услугата LIVE Navigation (ако съответният автомобил е оборудван с навигационна система). Собствениците на новите електрически модели Opel Corsa-e и plug-in хибридната версия на Grandland X могат също да проверят степента на заряд на батерията чрез „OpelConnect” и смартфон приложението „myOpel”, както и да програмират дистанционно времето за зареждане на акумулаторните бетерии и включването и настройките на климатичната инсталация. По този начин електрифицираните модели на Opel могат да бъдат размразявани и затопляни предварително през зимата или охлаждани удобно в горещите летни месеци.
Влизате, избирате услуга и веднага се възползват от удобството на “OpelConnect”
Достъпът до разширената гама от услуги на “OpelConnect” е изключително лесен. При закупуване на нов автомобил клиентите просто поръчват модула за свързване (connect box) срещу допълнително заплащане от едва 300 евро (на пазара в Германия). Възможно е също новият автомобил да бъде оборудван директно с някоя от инфоразвлекателните системи Navi 5.0 IntelliLink, Multimedia Navi или Multimedia Navi Pro, при които „OpelConnect“ е част от серийното оборудване. Модулът за свързване (connect box) и услугите на OpelConnect се предлагат за всички модели на Opel от Corsa до Crossland X и Grandland X, Combo Life и Combo Cargo до Zafira Life и Vivaro.
По желание на клиента, дилърите на Opel могат да извършат предварителната му регистрация с необходимите данни. След това новите собственици на модели от гамата на Opel могат да създадат свой акаунт в портала за клиенти „myOpel“ и да активират услугите в онлайн магазина „OpelConnect“. В него те веднага получават пълен преглед на всички предлагани безплатни и платени услуги. Много практична и удобна е необходимостта от една-единствена регистрация за достъп и използване на приложението „myOpel“, портала за клиенти „myOpel“ и онлайн магазина „OpelConnect“. И трите платформи споделят едни и същи данни за вход.
Стандартни услуги – безопасност, комфорт и интелигентност
Следните безплатни услуги са стандартна част от гамата на “OpelConnect”:
Допълнителни услуги “OpelConnect” - повече удобства за електрическата мобилност и предимства за големите автопаркове
Гамата на “OpelConnect” и “Free2Move” предлага допълнителни платени услуги по желание на клиента и в зависимост от възможностите в отделните държави. Те включват богата гама – от Charge my Car с планиране на маршрута на пътуванията и карта за зарядните станции за електромобили, до специални услуги за бизнес клиенти. “Charge My Car” осигурява удобен достъп до хиляди зарядни станции в цяла Европа чрез смартфон приложението „Free2Move“. За да улесни още повече клиентите в избора на най-подходящата станция за зареждане, „Free2Move“ прави предварителна селекция въз основа на разстоянието до зарядната станция, скоростта на зареждане и цените за зареждане на наличните общественодостъпни станции.
Бизнес клиентите и управителите на големи автопаркове могат да се възползват от специалните възможности и улеснения за обслужване на автопарка. В тази насока гамата включва различни пакети за платени услуги, които предоставят анализи на разхода на гориво и стила на шофиране или предават в реално време подадените в автомобила предупредителни сигнали и информация за предстоящи планови посещения на сервиза. Всичко това прави планирането по-лесно и повишава ефективността на работа на автопарка.
Скоро на пазара – комфортни функции чрез приложението “myOpel”
През следващите месеци гамата от услуги на „OpelConnect” ще бъде разширявана последователно и непрекъснато. Много от функциите в автомобила ще могат да се контролират дистанционно4 с помощта на смартфон приложението „myOpel”. Собствениците на модели на Opel например ще могат да заключват или отключват своя автомобил чрез приложението, а ако забравят къде са паркирали на голям паркинг, могат да включат клаксона и светлините чрез приложението „myOpel” и веднага да го открият.
Съвсем скоро на разположение ще бъде и още едно удобство - ако автомобилът е оборудван със система за достъп и стартиране без ключ Keyless Open & Start, включително с цифров ключ, автомобилът ще може да бъде споделян и с други членове на семейството например. Чрез своя смартфон собственикът може да разреши достъп до автомобила на до петима души.