Супербоул LIV отбеляза ръст на аудиторията

Супербоул LIV отбеляза ръст на аудиторията
Финалът на американската НФЛ или Супербоул LIV отбеляза ръст на тв аудиторията с 1,5 процента спрямо 2019 година, показват данните на Nielsen. Новината е радваща, тъй като в последните четири години аудиторията неизменно падаше, а миналогодишният резултат беше най-лошият от 2008 година насам.
Според последните данни 99,9 милиона души са гледали грандиозното шоу в Маями, където с титлата за първи път от 50 години насам се поздрави отборът на Канзас Сити Чийфс, а на полувремето запомнящо се шоу направиха латино дивите Дженифър Лопес и Шакира, чиято изява се коментира повече и от мача.
Спадът в аудиторията не бива да заблуждава, че интересът към Супербоул спада. Причината е в навлизането на новите технологии. Все повече хора гледат събитието в различни стрийминг платформи, което прави преброяването им по-трудно.
Следвай ни:

Още от Други спортове

Виж всички