Феновете на Борусия (Д) показаха загрижеността си още от първия ден, в който хората бяха поставени под карантина. На 16 март те взеха решение, което беше аплодирано от всички. Те не позволиха на възрастните хора да излизат от домовете си, а започнаха да събират техните поръчки и да им доставят необходимите продукти от супермаркетите по адресите.
През последния уикенд те подхванаха нова кауза и събраха 73 611 евро, които дариха на собственици на ресторанти и кафенета в Дортмунд, които са затворени заради епидемията от COVID-19 и имат огромни икономичеси проблеми след загубите, които търпят през последните седмици.
Те организираха ден на вируална игра. На линка на официалния сайт на Борусия (Д) имаше 86 опции как могат да се дарят пари за каузата. Те направиха виртуален ресторант, в който феновете можеха да си закупят каквото пожелаят като храни и напитки (както когато са на стадиона, за да гледат мач), а всичко беше с определена цена. Крайната стойност беше сумата, която всеки дари за благотворителната кауза.
„Изключително сме горди от това, което направиха нашите фенове и как хората реагираха на тяхната идея.”, сподели маркетинг директора на Борусия (Д) Карстън Крамер.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.