Нов асфалт чака пилотите в Монте Карло
Единствената промяна в трасето по улиците на Монте Карло в сравнение с миналата година е новият асфалт, положен от завой №12 до завой №3.
Това означава, че една трета от обиколката ще се кара на нов асфалт – новата настилка започва от известния завой „Табак“, продължава през комплекса „Басейна“, оттам през „Раскас“ и „Антони Ньоф“, по старт-финалната права, след това през първия завой „Сен Дево“, качването през „Бо Риваж“ и приключва на завоя „Масене“, точно преди колите да излязат на площада пред Казиното.
Макс: Квалификацията ще има ключова роля
Както и миналата година DRS зоната остава една – на старт-финалната права, като активирането на подвижния елемент на задното крило става на 18 метра след завой №19 (лявата чупка на излизане от „Антони Ньоф“).