Хюндай се връща към старата версия на i20 Rally1 за Кения
Заводският тим на Хюндай в Световния рали шампионат използва в рали “Швеция” новата версия на i20 Rally1, но за следващия старт - тежкото макадамова рали “Сафари” в Кения ще се върне към колата, с която започва сезона.
За Швеция i20 Rally2 получи сериозни промени в окачването и снижаване на теглото, като това са първите подобрения, които се чакат от доста време, а в тима са предвидили още нови неща.
Но световният шампион за 2019 година Ойт Танак заяви пред Dirtfish, че за Кения тимът ще използва предпоследната версия на колите.
Неделните отсечки лишили Нювил от шанс за победата
“Да, връщаме се към старата кола. За да сме сигурни, че няма да имаме проблеми с надеждността. “Сафари” е рали, където надеждността и приоритет”, обясни естонецът.
Настоящият световен шампион Тиери Нювил допълни мнението на съотборника си и също изтъкна необходимостта от надежден автомобил.
Елфин Еванс триумфира в рали „Швеция“
“Тъй като не можахме да направим достатъчно тестове на тежък макадам и също така знаем, че предишната ни колата е много издръжливо, то мисля, че тимът е решил да не поемаме рискове в това отношение”, коментира белгиецът.