Хамилтън: Трябваше да съм на полпозишъна
Люис Хамилтън остана меко казано разочарован от развоя на квалификацията за Гран При на Лас Вегас, в която британецът остана десети, въпреки че беше водещият фаворит за полпозишъна.
Джордж Ръсел се пребори със Сайнц за полпозишъна във Вегас
Седемкратният шампион даде най-доброто време в двете тренировки в четвъртък вечерта, след което беше в челото и в третата подготвителна сесия, в която не направи финална обиколка заради червения флаг в края. Въпреки това той беше смятан за фаворитът за полпозишъна и това се видя в първите две части на квалификацията.
В първата той даде второ време зад съотборника си Джордж Ръсел, след което беше най-бърз във втората. В третата обаче Хамилтън първо обърка спирането за 12-ия завой в първия си тур и трябваше да се откаже от него, след което за момент загуби сцепление в задната ос в началото на втората си обиколка и тя също беше провалена.
Така той ще трябва да стартира десети, докато Ръсел ще потегли първи. На фона на този резултат Хамилтън смята, че няма да може да се намеси в битката за победата в утрешното състезание в Лас Вегас.
„Нещата не се получиха, когато трябваше. Опитах се, но не стана. Трябваше да съм на полпозишъна, но поне имам добро темпо, което се видя през уикенда, това е позитивното.„Не мисля, че ще се боря за победата, смятам, че състезанието ми е предрешено. Очевидно победата е невъзможна. Джордж свърши страхотна работа днес“, заяви Хамилтън.
Ръководителят на Мерцедес Тото Волф също коментира случилото се с Хамилтън и каза, че в отбора не са съвсем наясно какво е станало с колата на британеца. Австриецът също така говори и за цялостното представяне на Сребърните стрели от началото на уикенда.
Ръсел: Трябва да разберем защо сме бързи този уикенд
„Той беше най-бърз във втората фаза, колата беше добре, трябва да проверим какво стана. Нашата кола просто оживява когато сцеплението е ниско и е студено. Обратната връзка, която получаваме от пилотите е, че усещането в колата е добро. Това си личи и от факта, че другите се оплакват много повече от липсата на сцепление. Догодина ще ни трябва кола, която да работи на всички видове писти. Нека да видим какво ще постигнем утре.„Шарл Леклер беше най-бърз в дългите серии по време на тренировките. Смятам, че работата си гумите ще е ключова заради възможността да има грейнинг. Мисля, че всеки един от водещите отбори ще може да спечели“, каза Волф.