М-Спорт ли е единственият вариант за Солберг?
Фаворитът за титлата в WRC2 Оливър Солберг и мениджмънтът му полагат сериозни усилия, за да може той отново да се състезава с Rally1 автомобил и за заводски отбор, още през 2025 година.
Смята се, че Солберг-младши има шанс да е пилот на М-Спорт за догодина, като ситуацията при Малкълм Уилсън и Ричард Милнър все още е неясна. В тима искат да задържат Адриен Фурмо, който потвърди, че ще бъде заводски пилот и догодина, но не е казал, че ще остане в М-Спорт и има вариант да отиде в Хюндай. В същото време, другият пилот на тима Грегоар Мюнстер има огромно желание да остане за втори сезон в М-Спорт, но резултатите му са неубедителни – с Rally1 автомобил той най-често се класира около лидерите в WRC2 категорията.
Тиери Нювил е спокоен преди решителната битка с Ойт Танак
Петер Солберг има отлични отношения с М-Спорт, но това не гарантира място на Оливър. Все пак, когато Оливър беше освободен от Хюндай, точно М-Спорт беше смятан за партньора, който може да осигури кола на Солберг-младши и той да кара за неслучилия частен семеен отбор. Сега преговорите набират скорост, като фамилия Солберг ще трябва да осигури и спонсори, за да влезе в М-Спорт.
Хюндай: Още нищо не сме решили за третата кола за сезон 2025
Другият вариант е Тойота, но чак за 2026, като Яри-Мати Латвала разполага с пилоти за догодина и има млад талант, който да се развива под шапката на заводския тим – Сами Паяри.
Отново променят точковата система в WRC?
Много по-вероятно е обаче Солберг да остане и догодина в WRC2, тъй като в М-Спорт му предлагат поне 2-годишен договор, което означава, че ако той подпише, то ще изпусне възможността да се бори за място в Тойота за 2026. Също така, Оливър беше много бърз и тази година, но отново допусна доста грешки и не беше достатъчно постоянен. И накрая, проблемът от предишните преговори отново е налице – личният спонсор на Солберг няма как да се появи на борда на някоя от колите на М-Спорт, тъй като тимът е спонсориран от компания от същия бранш – Монстър срещу Ред Бул.