Йос се е съгласил Макс да премине в Мерцедес?
И последната пречка пред трансфера на световния шампион във Формула 1 Макс Верстапен в Мерцедес е паднала, съобщиха различни източници в Нидерландия и Италия, както и F1-Insider и авторитетното списание auto motor und sport. Става въпрос за ветото на Йос Верстапен по този въпрос, наложено преди време.
Макс разчита много на баща си, както и на мениджъра си Раймонд Вермюлен, за да взима правилните решения за развитието на кариерата си, но в последните месеци в лагера на световния шампион тримата не бяха на едно мнение.
Загубил ли е хъса си за битки Верстапен?
От обкръжението на Макс изтече информация, че Вермюлен и Йос са имали силни съмнения, че в Хонда ще успее да създаде достатъчно конкурентна задвижваща система според новите технически правила, които влизат в сила за сезон 2026. Което обяснява и неохотните реакции от лагера на Макс за възможността той да продължи да работи с Ейдриън Нюи в Астън Мартин от 2026.
Доктор Марко: Макс мисли само за титлата, не за Астън Мартин
От друга страна, Раймонд и Йос били сигурни, че при Мерцедес ще е налице може би най-добрата задвижваща система за следващия период от развитието на Формула 1, но по някаква причина Йос е бил против Макс да премине при бившите световни шампиони.
Тото Волф: Шампионите се сринаха
Това обаче вече е в миналото, тъй като различни източници твърдят, че Йос се е договорил с Тото за трансфера на Макс за сезон 2026 и двамата са си стиснали ръцете. Макс има договор с Ред Бул до края на сезон 2028, но в него са предвидени клаузи за предсрочното му прекратяване от страна на пилота и те бяха потвърдени от доктор Хелмут Марко. Сега остава да почакаме, за да разберем дали това е поредната спекулация или Макс наистина ще напусне и ще постави в още по-интересно положение Кристиан Хорнър, който губи един по един най-ценните хора в Ред Бул.