(АРХИВ) Betano стана официален спонсор на Копа Америка 2024
Kaizen Gaming – една от най-големите GameTech компании света, стана официален партньор на КОНМЕБОЛ – Южноамериканската футболна конфедерация. Това е важна стъпка за компанията, която затвърждава стабилното си присъствие в Латинска Америка. Партньорството е дългосрочно и е обявено до 2028 г. То подчертава ангажимента на Kaizen Gaming за обогатяване на футболното изживяване на целия континент.
Копа Америка 2024 ще се проведе в САЩ от 20 юни до 14 юли, събирайки най-добрите таланти и най-страстните фенове. Чрез премиум платформата на Betano те ще имат възможността да изживеят турнира на съвсем различно ниво.
Джордж Даскалакис – основател и главен изпълнителен директор на Kaizen Gaming, заяви: „Радваме се да обединим усилията си с КОНМЕБОЛ – най-уважаваната институция в латиноамериканския футбол. Това партньорство не само показва нашата страст към спорта и региона, но също така подчертава нашата отдаденост за предоставяне на иновации и високи постижения в индустрията. Нямаме търпение да издигнем изживяването на феновете до нови висоти, осигурявайки незабравими моменти и отговорна игра“.
Алехандро Домингес, президент на КОНМЕБОЛ, каза: „Развълнувани сме да приветстваме Kaizen Gaming и Betano като официален партньор на КОНМЕБОЛ. Ангажиментът към иновациите във футбола и игрите на компанията съвпада напълно с нашата визия за бъдещето на спорта в Латинска Америка. Заедно планираме да предоставим изключителни преживявания на футболните фенове на целия континент“.
Освен Копа Америка 2024, партньорството включва различни други престижни състезания под шапката на КОНМЕБОЛ, включително КОНМЕБОЛ Предолимпийския турнир, КОНМЕБОЛ Копа Америка за жени, КОНМЕБОЛ Копа Америка по футзал (жени и мъже), КОНМЕБОЛ Плажен футбол, КОНМЕБОЛ U20 и U20 (жени и мъже), КОНМЕБОЛ U20 и U20 по футзал (жени и мъже) и КОНМЕБОЛ U20 Плажен футбол. Това всеобхватно споразумение доказва отдадеността на Kaizen Gaming да подкрепя футбола на всички нива и сред всички демографски групи.
Тази новина идва след споразумението за глобално спонсорство на компанията с УЕФА за EURO 2024, затвърждавайки позицията на Kaizen Gaming като движеща сила и пресечната точка на спорта и технологиите.