Първи еко смарт шоурум на Дачия в България
След представянето на новата визуална идентичност на Dacia и интегрирането ѝ в автомобилите и комуникационните материали, обновеният дизайн навлиза и в търговските обекти. Марката подчертава уникалното си позициониране с нов облик на дилърската мрежа, който e семпъл и автентичен, вдъхновен от природата и технологиите. Той ясно интегрира ценностите на марката, които изграждат нейното ДНК – надеждна, с приключенски дух, икономична и екологична, и цели клиентите да могат да ги припознаят като свои, когато посетят дилърството.
Шоурумите са проектирани с идеята да бъдат пестеливи, като останат само онези елементи, които са съществени за пространството и клиентското изживяване. Тотемът е висок и солиден, за да олицетвори надеждността на марката. Използването на дървен декор в основата му придава топлина и автентичност. Цветът зелен каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествения хабитат на Dacia.
Шоурумът на Dacia трябва да може да се променя във времето и да се адаптира към различни пространства. Затова са създадени три формата, които отговарят на нуждите, произтичащи от размера на шоурума и броя на изложените автомобили. По същата причина мебелите лесно се преместват и сменят.
Обновяването на интериорния дизайн е поверено на Studio 5•5 заради техния отговорен подход към проектирането. Те се придържат към устойчив дизайн, намаляване на свръхконсумацията и излишъците чрез вдъхване на нов живот на стари предмети. Целта е да се предложи решение, което е екологично и устойчиво. Този подход е в пълна хармония с ценностите на Dacia и постоянния ѝ стремеж да се съсредоточи върху най-същественото.
В по-голямата си част материалите, използвани за панели, килими, подови настилки, осветителни тела, бои и т.н., са рециклирани и устойчиви, избрани като част от постоянната грижа за околната среда. Стойките, използвани за панелите, са направени от рециклирани гуми и са сглобени с помощта на емблемата на марката. Вярна на името си, Dacia Link свързва целия дизайн в едно – физически и метафорично.
В преосмислянето на връзката с клиента, изживяването при покупка също е напълно обновено. Посланията са ясни на всяка стъпка и всяка зона е добре идентифицирана. Ясни обозначения помагат на клиентите да знаят точно къде да отидат – от момента, в който влязат в дилърството, до финалните етапи на следпродажбеното обслужване.
Оранжеви обозначения „DACIA & Аз“ предоставят ясно резюме на клиентското изживяване: 1. Избирам и тествам, 2. Адаптирам моите услуги и финансиране и 3. Поръчвам колата си и поддържам връзка.
За още по-добро клиентско изживяване търговският екип ще споделя екран с клиентите, докато седят до тях – не срещу тях. Това ще подпомогне обсъждането на автомобилните характеристики и същевременно ще изгради по-силно усещане за доверие и прозрачност.
Дилърството Ауто Франс 3000 на ул.”Резбарска” 5 в София е първата изцяло обновена локация на Dacia в страната. То отваря врати през 2005 г. и е първият официален дилър на марката Dacia в България. Сега, екстериорният и интериорният дизайн на дилърството е изцяло актуализиран, за да донесе по-голяма видимост и усещане за модерност. То демонстрира нови елементи, подчинени на новия визуален език на марката.
Официално: Дачия стартира в рали „Дакар” с Льоб
До началото на 2024 г. предстои обновяването на цялата дилърска мрежа в страната.
Вносителят на Рено и Дачия подкрепя половото равенство в автомобилния сектор
„Нашата амбиция е да разпространим бързо новата идентичност на марката във всички дилърства на Dacia. Чрез пълното обновяване на дилърската ни мрежа целим да предоставим на клиентите на Dacia нова глава в развитието на марката. Очаква ги една по-горда и по-модерна Dacia, каквато заслужават.“,сподели Емил Гърнев, търговски директор на Кеос София, официален вносител на Dacia в страната.
Дачия Спринг събра над 108 000 клиенти
Обновяването на интериора на дилърствата на Dacia бележи ясна стъпка напред към реализиране на амбициите на марката. Новият интериор на дилърствата – по-топъл и по-приветлив – е още една част от цялостното обновяване на марката. То стъпва на ценностите, които търсят клиентите на Dacia: надеждност и автентичност на справедлива цена.