Прави ли много грешки Леклер?
Шарл Леклер загуби Гран При на Франция в неделя, след като катастрофира в завой №11 докато беше начело на колоната и световният шампион Макс Верстапен не можеше да го догони. Дали обаче този инцидент няма да струва и шанса за световната титла на Шарл, който вече има 7 спечелени квалификации от 12 опита този сезон, но пък Макс е този със седемте победи.
След състезанието Шарл си призна, че губи твърде много точки – 7 на „Имола”, 25 на „Пол Рикар” и т.н, а Верстапен вече има аванс от 63 точки един кръг преди лятната пауза.
Сезонът започна обещаващо за Леклер и Ферари – две победи и едно второ място в първите три старта, 46 точки аванс пред Макс и две отпадания на световния шампион. След това обаче нещата започнаха да се объркват.
Какво каза Биното на Леклер след удара
Леклер се завъртя малко преди края на Гран При на Емилия-Романя докато се опитваше да изпревари другия пилот на Ред Бул Серхио Перес и да излезе втори, така третото му място се превърна в шесто на финала. Но до Франция всички други грешки, които му отнеха точки, бяха дело на Ферари.
Леклер: Това е неприемливо
Две повреди в двигателя докато Леклер беше начело – в Испания и Азербайджан, последвани от старт от дъното на колоната в Канада заради новите елементи в задвижващата система.
Вилньов посочи разликата между Макс и Шарл
В Австрия изглеждаше, че Шарл се връща в битката – убедителна победа срещу Верстапен, където Макс спря първи в бокса и остави Леклер да го догони и да го изпревари. И Леклер го направи. На три пъти.
Макс: Битката за титлата още не е решена
Сега обаче, с това отпадане във Франция, Леклер съживи един свой по-стар образ – на изключително талантлив и бърз пилот, който обаче твърде често допуска грешки. Дали наистина е така?
Розберг: Време е във Ферари да има уволнени!
Да видим какво стана с Ферари досега. През 2019 Шарл катастрофира в квалификацията в Баку, където беше най-бърз.
Розберг очаква да има искри между Верстапен и Леклер преди края на годината
През 2020 Леклер се удари в съотборника си Фетел в първата обиколка в Австрия, катастрофира тежко в Гран При на Италия малко след бокса, на мокрото в Турция спря твърде късно за последния завой и второто му място се превърна в четвърта позиция. А в Бахрейн отпадна след удар с Перес в първата обиколка.
Миналата година Шарл катастрофира в последната част на квалификацията в Монако. Така той си осигури първото място на старта и успя да прекрати квалификацията. Но колата му получи повреда, която остана незабелязана и дефектира в неделя на път за стартовата решетка.
Матиа Биното обясни след състезанието на „Пол Рикар”, че Леклер винаги реагира много силно, когато допусне грешка, но също така винаги се завръща по-силен и това ще го видим в Унгария.
„Няма причина да не можем да спечелим 10 състезания оттук до края на сезона – допълни Биното. – Дали може да се случи с Макс и Ред Бул? Вече имаха проблеми, както и ние. Трябва да се фокусираме върху нашето представяне, което да е възможно най-доброто. Целта ни в Будапеща няма да е просто победа, а двойна победа.”