Гасли сменя Строл в Астън Мартин?
С потвърждаването на Серхио Перес в тима на Ред Бул за поне още две години Пиер Гасли изпадна в ситуация, в която най-вероятно ще трябва да търси развитие на своята кариера извън семейството на Ред Бул. Французинът в момента се състезава за екипа на Алфа Таури като той имаше надежди да получи втори шанс в Ред Бул, след като прекара половин сезон в Милтън Кийнс през 2019 година.
Официално: Перес остава за още 2 години в Ред Бул
Една от възможните дестинации за Гасли е Астън Мартин където той малко изненадващо може да замени Ланс Строл, поне според бившия пилот във Формула 1 Джони Хърбърт. Канадецът е син на собственика на тима – Лорънс, като точно това прави шансовете той да бъде освободен от базирания в Силвърстоун екип малки, независимо от резултатите му на пистата.
От началото на сезона Строл има спечелени само две точки, благодарение на десетите си места в състезанията в Емилия-Романя и Маями. В същото време неговият съотборник Себастиан Фетел има 13 пункта, въпреки че пропусна първите два старта за годината заради COVID-19.
Шумахер: Строл по-добре да си намери ново хоби
Осем от тези 13 точки на сметката на германеца бяха спечели в Азербайджан миналата неделя, където той финишира шести. Четирикратният шампион можеше да бъде дори пети, ако не бе допуснал една дребна неточност в средата на дистанцията, която му коства няколко секунди. В същото време Строл прекара цялата надпревара в Баку в дъното на колоната, като той дори се прибра в бокса малко преди финала.
В Мерцедес няма място за Гасли
„Ланс изпитва известни затруднения в последно време. Лично според мен има даден момент, в който Лорънс трябва да спре да защитава своя син и да помисли кое ще е най-доброт за отбора, ако нещата не започнат да се подобряват. Според мен това ще се случи в даден момент. Не знам точно кога, но всички ще зависи от Ланс, който трябва да върши своята работа на пистата. В момента, това не се случва“, каза Хърбърт.
„Ако аз бях на мястото на Гасли вече щях да съм при Астън Мартин. Той вече трябваше да е започнал да проучва въпроса къде какво ще се иска и да реши. За всеки пилот решението да смени отбора е трудно, но то ще е правилното за неговата кариера“, добави Хърбърт.