Айлийн Гу става все по-популярна и харесвана от спонсорите

С олимпийската титла на Айлийн Гу в дисциплината "Биг еър" на ските свободен стил, продажбите на екипите на "Анта", какъвто тя носи, нараснаха с 20 пъти в китайската платформата за онлайн търговия JD.com.

Компанията Luckin Coffee, която продава различни продукти с образа за Гу, също отбеляза повишение на продажбите и обяви, че това ще продължи през цялата година.

Родената в САЩ спортистка в момента се подготвя за финала в дисциплината "слоупстайл" и се цели в нов златен медал от Игрите. Гу, която вече е най-популярната представителка на китайския отбор на Олимпиадата, се изявява като модел, предстои й обучение в Станфордския университет и може да се похвали с близо две дузини спонсори.

Представянето на Айлийн Гу на Олимпийските игри може да й донесе слава, равняваща се на тази на най-известните спортисти в световен мащаб, пише агенция "Ройтерс".

Бившият маркетингов директор на Международния олимпийски комитет Майкъл Пейн дори описа възможностите пред Гу като безпрецедентни.

Още от Париж 2024

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти