С олимпийската титла на Айлийн Гу в дисциплината "Биг еър" на ските свободен стил, продажбите на екипите на "Анта", какъвто тя носи, нараснаха с 20 пъти в китайската платформата за онлайн търговия JD.com.
Компанията Luckin Coffee, която продава различни продукти с образа за Гу, също отбеляза повишение на продажбите и обяви, че това ще продължи през цялата година.
Родената в САЩ спортистка в момента се подготвя за финала в дисциплината "слоупстайл" и се цели в нов златен медал от Игрите. Гу, която вече е най-популярната представителка на китайския отбор на Олимпиадата, се изявява като модел, предстои й обучение в Станфордския университет и може да се похвали с близо две дузини спонсори.
Представянето на Айлийн Гу на Олимпийските игри може да й донесе слава, равняваща се на тази на най-известните спортисти в световен мащаб, пише агенция "Ройтерс".
Бившият маркетингов директор на Международния олимпийски комитет Майкъл Пейн дори описа възможностите пред Гу като безпрецедентни.