Toyota се отказа да рекламира по време на олимпийските игри



Един от най-големите спонсори Toyota няма да има свои реклами по време на олимпийските игри заради растящите опасения на домакините около провеждането на Олимпиадата, броени дни преди откриването.
Местните медии съобщиха, че японският автомобилен концерн изтегля своите реклами заради огромните неразбирателства при организацията на Игрите по време на световната пандемия от коронавирус.

Шефът Акио Тойода и други негови колеги от ръководството на компанията няма да присъстват на откриването на олимпийските игри в петък. Олимпиадата в Япония започва на 23 август и ще продължи до 8 август.
В Toyota се опасяват, че имиджът на компанията може да пострада сериозно по време олимпийските игри това лято.

Toyota, който е един от 14-те най-големи спонсори на Международния олимпийски комитет, винаги харчи милиарди долари около провеждането на най-големите спортни събития. Японската компания си сътрудничи с МОК от 2015 година.

Токио е в извънредно положение и броят на заразените с коронавирус в района отново се покачва, като почти всички олимпийски състезания ще се проведат без присъствието на публика. В олимпийския "балон" вече има няколко регистрирани случая на коронавирус, но от правителството на Япония, местните организатори и МОК обещаха безопасна Олимпиадата при изключително строг здравен протокол.

Още от Париж 2024

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти