Jaguar предтави E-PACE R-Dynamic Black Edition

Jaguar усъвършенства гамата на E-PACE с представянето на новия R-Dynamic Black Edition и актуализираните функции за свързване. Новата модификация R-Dynamic Black Edition издига динамичния дизайн и визуалната привлекателност на компактния SUV с избор на екстериорни поръчкови елементи. R-Dynamic Black Edition е още едно допълнение към спецификациите на E-Pace, които се отличават с усъвършенствана Premium Transverse Architecture на Jaguar, с избор на ефективни двигатели Ingenium - включително Plug-In хибрид (PHEV) и Mild хибрид (MHEV), свръхмодерна свързаност и луксозен интериор. 

Новите технологии, включително безжичен Apple CarPlay®, ще осигурят допълнително удобство и свързаност*. Безжичният Android Auto™ също ще бъде достъпен, което ще направи притежанието на E-PACE по-свързано от всякога. Новият E-PACE R-Dynamic Black Edition Отличителният нов R-Dynamic Black Edition е базиран на E-PACE R-Dynamic S. Той предлага на клиентите специално подбрани дизайнерски елементи, които придават на E-PACE още по-динамично и изискано присъствие. Дизайнът включва капачки на огледалата, детайли в предната броня и решетката в цвят Gloss Black. Отличителни 19-инчови алуминиеви джанти Satin Grey с контрастни червени спирачни апарати, затъмнени стъкла и панорамен покрив допълват екстериора. R-Dynamic Black Edition се предлага с всички екстериорни цветове на E-PACE, включително и новият Ostuni White. Отличителните завършващи детайли имат по-голяма дълбочина и идеално допълват съвременния външен вид на E-PACE. Вътре R-Dynamic Black Edition осигурява повишен лукс, подобрена свързаност и по-голяма изтънченост. Център на новия интериорен дизайн е извитият 11,4-инчов HD сензорен екран, интегриран в централния панел. Големият сензорен екран управлява интуитивната информационно-развлекателна система Pivi Pro, която осигурява по-голяма яснота и позволява на водача да изпълнява 90% от често срещаните задачи в рамките на две докосвания на началния екран благодарение на структурата на менюто. 

Най-новото допълнение към семейството на E-PACE се предлага с избор от 2,0-литрови двигатели Ingenium MHEV, вариращи от ефективните дизели D165 и D200 до гладките и мощни бензинови P200 и P250 - всички с деветстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на всички колела (AWD) като стандарт. Усъвършенстваното задвижване на всички колела (AWD) използва технологията ‘Standard Driveline’, която автоматично разпределя въртящия момент между предните и задните колела, за да осигури оптимално сцепление. Тази AWD система използва технологията Driveline Disconnect, която интелигентно изключва AWD, за да оптимизира ефективността - например при движение с постоянна скорост. Подобрена спецификация на E-PACE Най-новата модификация на E-PACE се предлага с още по-усъвършенствани технологии и възможности за свързване, като безжични Apple CarPlay® и Android Auto ще се предлагат скоро като стандарт. И двете системи са налични чрез актуализациите на софтуера по въздуха SOTA за всички модели E-PACE, оборудвани с Pivi и Pivi Pro. E-PACE се предлага и с възможност за зареждане на безжично устройство. Усъвършенстваната информационно-развлекателна система Pivi Pro на Jaguar разполага с набор от вградени приложения, бързо стартиране от собствения си специален източник на захранване и технология dual-SIM, така че можете да предавате поточно медии и да изтегляте актуализации едновременно. 

Технологията Pivi Pro се допълва от 12,3-инчовия HD интерактивен дисплей на водача, който се отличава с подобрена графика, напълно конфигурируемо оформление, информация за медиите, функции на телефона и навигация на цял екран. С опционалния Head-Up дисплей, технологиите при E-PACE гарантират на водача многобройни начини за конфигуриране на настройките по възможно най-удобния за него начин. Системата за пречистване на въздуха в купето подобрява качеството на въздуха в автомобила чрез технологията Nanoe, която премахва алергените и неприятните миризми. Усъвършенстваната система разполага с филтрация PM2.5, която улавя ултра фини частици - включително частици PM2.5 - за подобряване на здравето и благосъстоянието на пътниците и се активира чрез натискане на бутона „Purify“ на централния сензорен екран. Последните подобрения гарантират, че функцията Auto High Beam Assist е стандартна за моделите E-PACE S, по-рано само за SE и HSE, докато опциите на седалките гарантират, че клиентите могат лесно да определят перфектния E-PACE за тях. Висококачественият звук на аудио системата Meridian вече е стандарт и за спецификацията SE, а функциите за паметта на страничните огледалата и седалките вече са стандартни за S моделите. Всички модели R-Dynamic разполагат с Configurable Dynamics като стандарт, позволяваща на водачите да усъвършенстват подробни аспекти на динамиката на движение на E-PACE, включително реакциите на газта и скоростната кутия, както и настройките на кормилното управление и окачването (където е посочена адаптивна динамика), за да приспособят характеристиките на шофиране според индивидуалните предпочитания на водача. 

Съвременна архитектура Premium Transverse Architecture (PTA) на Jaguar Land Rover гарантира, че E-PACE е достъпен с най-новите електрифицирани технологии на задвижване, както и осигурява подобрен комфорт при шофиране с мощността и гъвкавостта, които клиентите на Jaguar очакват. Новите опори на двигателя допринасят за подобрена реакция при подаване на газ, докато оформлението на окачването осигурява комфортно пътуване, като същевременно запазва динамиката на Jaguar. Всичко това се допълва от луксозния интериор, който е по-усъвършенстван от всякога благодарение на усъвършенстваната архитектура на купето на E-PACE, която намалява вибрациите и шума вътре в автомобила. Електрифицирани двигатели PHEV и MHEV Jaguar E-PACE се предлага с трицилиндров двигател P300e PHEV, плюс най-модерните четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели Ingenium, използващи MHEV технология за постигане на подобрена производителност, усъвършенстване и ефективност. 

Текущата гама двигатели включва: 

Дизел 163 к.с. 2,0-литров четирицилиндров турбо, шестстепенна механична скоростна кутия, FWD 163 к.с. MHEV 2.0-литров четирицилиндров турбо, деветстепенна автоматична скоростна кутия

AWD 204 к.с. MHEV 2.0-литров четирицилиндров турбо, деветстепенна автоматична скоростна кутия

AWD Бензин 160 к.с. MHEV 1,5-литров трицилиндров турбо, осемстепенна автоматична скоростна кутия

FWD 200 к.с. MHEV 2.0-литров четирицилиндров турбо, деветстепенна автоматична скоростна кутия

AWD 249 к.с. MHEV 2.0-литров четирицилиндров турбо, деветстепенна автоматична скоростна кутия

AWD 300 к.с. MHEV 2.0-литров четирицилиндров турбо, деветстепенна автоматична скоростна кутия

AWD 309 к.с. PHEV 1,5-литров трицилиндров турбо, осемстепенна автоматична скоростна кутия

Версията P300e PHEV съчетава 1,5-литров трицилиндров бензинов двигател Ingenium с 200 к.с. и електрически двигател със задна ос (ERAD) със 109 к.с. (80kW), с възможност за ускорение от 0-100 км/ч за 6.5 секунди, отделяне на CO2 емисии от 44г/км и разход на гориво от 2.0л/100км (WLTP TEH комбиниран). Усъвършенстваният P300e работи в един от трите режима: Hybrid, EV или Save: Режимът HYBRID използва както бензиновия двигател, така и електрическия по най-отзивчивия и ефективен начин, интелигентно превключвайки между изцяло електрическо шофиране и използване на бензиновия двигател Режимът EV осигурява шофиране с нулеви емисии до 55 км. Режимът SAVE позволява на водача да възстанови до 85 процента от заредената батерия, която може да се използва по-късно по време на пътуване, например в градски райони. 

При двигателите, оборудвани с технологията MHEV, интегриран стартов генератор (BiSG) възстановява енергията, обикновено загубена при спиране или забавяне, която се съхранява в 48-волтова литиево-йонна батерия под багажника. След това тази съхранена енергия се преразпределя по време на ускорение за засилени реакции или когато се изисква системата за спиране / стартиране на автомобила, което прави процеса по-усъвършенстван. Бензиновият двигатели с 300 к.с. MHEV произвежда 400Нм въртящ момент и ускорение от 0-100км/ч за 6,9 секунди. Предлага се ексклузивно на 300 SPORT с второто поколение AWD система на Jaguar Active Driveline, осигуряваща сцепление на всички колела с динамичната способност на бранда.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти