Уилямс очакват трудни състезания в Белгия и Италия

Пилотът на Уилямс Джордж Ръсел очаква той и отборът му да имат два много трудни състезателни уикенда на „Спа“ и „Монца“. Причина за това е високото челно съпротивление, което болидът FW43 на британския тим генерира. Това ще е изключително тежко на двете предстоящи трасета, тъй като високата максимална скорост е от изключителна важност на тях.

„Въпреки че имам най-силния двигател под капака, ние сме колата с най-челно съпротивление на стартовата решетка. Това е причината в последните две година да се представяме толкова добре в Будапеща, високата скорост не е от такова значение на „Хунгароринг“. Да ние имаме много мощност, но не я използваме ефективно защото имаме толкова много челно съпротивление. Сравнено с Рейсинг Пойнт и Мерцедес изоставаме с много на правите заради това. На хартия ние имам двигател на Mercedes-Benz и трябва да сме много бързи на „Спа“ и „Монца“, но това няма да е така. За жалост нашият аеро пакет не е ефективен и това ще направи тези два уикенда наистина трудни за нас“, коментира британският пилот.

От началото на сезона Уилямс е единственият отбор, който все още няма финиширане в зоната на точките, като най-доброто им класиране е 11-ти място на Никола Латифи от откриващата сезона Гран При на Австрия. На „Ред Бул Ринг“, канадският пилот все пак бе последен от завършилите в състезание белязано от множество отпадания.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти