(АРХИВ) От Шарапова до Sugarpova: да спечелиш 200 млн. долара

Вчера британският в. The Times съобщи, че Мария Шарапова желае да смени фамилията си по време на шампионата US Open на Шугарпова - Sugarpova е нейният бранд, който пуска бонбони и дъвки. Днес, ден по-късно, тенисистката се отказа от идеята. Шумът около фамилията на най-добре платената тениситка много прилича на добре планиран PR, коментира сп. „Форбс“. Шарапова създаде своя бранд през 2012 г. и от тогава при всеки голям турнир тя провежда презентация и промоционална акция в подкрепа на Sugarpova, както и редовно пише за него в социалните мрежи. Как е устроен бизнесът на Мария Шарапова и нейния мениджър Макс Айзенбад - най-успешният търговски тандем в историята на женския тенис: Един ден от живота на Шарапова 28 април 2013, финал на тенис турнира в Щутгарт в залата на Porsche-Arena. При резултат 30:40 в последния мач китайката На Ли прави грешка и изкарва топката в аут. Второ подаване - и отново грешка. Този път топката лети в мрежата. От другата страна на тенис корта нейната съперничка - дългокрака блондинка с потник и къса пола от собствената си колекция Nike, надава триумфален вик и вдига ръце.ЦЯЛАТА СТАТИЯ ПРОЧЕТЕТЕ ТУК!Profit.bg

Още от Спорт и бизнес

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти