Nissan GT-R Nismo на показ

Рекордите падат и мечтите се сбъдват с дебюта на Nissan GT-R Nismo. Този състезателно ориентиран модел осигурява "заводски настроена" динамика на супер автомобил, революционно оптимизирана аеродинамика и ултра прецизно управление. Nissan GT-R вече се е доказал като един от най-добре представящите се супер автомобили, а сега Nissan почерпи от десетилетията състезателен опит, натрупан от Nismo- специалистът на марката в моторния спорт- за да разработи върховния Nissan GT-R.

Nissan GT-R Nismo се характеризира с ексклузивен дизайн, който се осланя на дългогодишната състезателна философия за форма, подчинена на функцията. Той е снабден с редица технологии, вдъхновени от света на моторния спорт, целящи подобряване представянето на автомобила чрез оптимизирана аеродинамика, окачване и двигател, създаващи добре балансирана машина, която се чувства еднакво добре и на пътя, и на пистата.

С Н И М К И:

 

Nissan GT-R Nismo ще се предлага в Япония от края на февруари 2014, а в САЩ и Европа ще се появи по-късно през 2014-а.

Изпълнителният директор на Nissan Карлос Гон казва, че това е най-бързият Nissan GT-R до момента. "С време от 7:08,679 мин. можем авторитетно да заявим, че Nissan GT-R Nismo* държи рекорда за обиколка за масов сериен автомобил на "Нордшлайфе", което е златният стандарт за високодинамично постижение."

Двигател

Под предния капак е монтиран 3,8 V6 VR38DETT двигател, възползвал се от опита, който Nismo е натрупал от участието си в състезания, каквото например е световноизвестното "24 часа на Нюрбургринг". Мощността на двигателя се е увеличила и сега е 600 к.с. (441kw) и 652 Нм въртящ момент. Нови турбокомпресори с по-голям диаметър, които се използват в GT3 състезанията, подобряват "дишането", оптимизирайки индивидуалния контрол на детонация във всеки цилиндър. Усъвършенствана горивна помпа подобрява изгарянето.

Шаси

Настройките на окачването са вдъхновени от тези на състезателния болид GT-R Nismo, като са настроени за зашеметяваща маневреност, стабилност и управление, без да се компрометира финеса. Пружините и специално разработените Bilstein DampTronic амортисьори отпред и отзад са специално настроени да осигуряват изключителни нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана. Могат да се изберат три настройки на окачването: Comfort, Normal и R, последното от които е за шофиране на писта. Ексклузивни Nismo гуми - разработени от Dunlop - предлагат изключително сцепление и характеристики на управление. Отпред: 255/40 ZRF20; отзад 285/35 ZRF20. Специално разработени връзки, монтирани към предното окачване с двойни А-рамена, увеличават ъгъла на надлъжен наклон на шенкела, оптимизирайки позицията на колелото в завой с високо странично ускорение (G) и подобрявайки стабилността в права линия и в завой. Освен това, използвани са болтове с висока устойчивост, които да увеличат здравината на областта около главината на колелото. За да се минимизира накланянето на купето в завой и при промяна на посоката на движение, Nissan GT-R Nismo е снабден с 17,3-милиметрова куха задна стабилизираща щанга, която допринася и за намаляване на общото тегло.

Конструкция на купето

Увеличената здравина на каросерията е постигната чрез използване на процес на залепване на компонентите, следващ точковото заваряване. Това е довело до прецизна реакция на окачването при екстремно натоварване, което наричаме Nismo "заводски тунинговано" подобрение.

2. Екстериорен дизайн - Ексклузивен стайлинг с подобрена аеродинамика

Използвайки най-новите Computational Fluid Dynamic симулационни техники за анализиране на въздушния поток, Nismo разработи аеро пакет, който подобрява стабилността, минимизира негативното влияние на въздушното съпротивление, като едновременно с това придава на автомобила заплашителен и мускулест външен вид. Взети заедно, предната броня, защитната кора под двигателя и карбоновият заден спойлер увеличават силата на притискане, снижавайки центъра на тежестта и генерирайки допълнителни 100 кг (при 300 км/ч) притискаща сила спрямо наскоро обновения 2014 GT-R. Аеродинамичните характеристики на автомобила са настроени така, че да гарантират, при всякакви скорости, равномерно разпределение на силата на притискане от предната към задната част на автомобила, осигурявайки прогресивни характеристики на управлението. По-широката конфигурация на предната броня и продълговатият, но заострен дизайн на задната броня поддържат коефициента на челно въздушно съпротивление на Cd 0,26, същия като при 2014 Nissan GT-R. Nissan GT-R Nismo ще се предлага в пет екстериорни цвята: Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver и Vibrant Red. И уникалният за GT-R Nismo цвят Dark Matte Grey, акцентиращ внушителната мускулатура на автомобила. Черните 6-спицови джанти на GT-R Nismo са вдъхновени от легендарния състезателен автомобил на Nissan GT500.

3. Интериор

Кокпитът на Nissan GT-R Nismo вдъхновява увереността на водача чрез върховната си изработка и оптимизирана шофьорска позиция. Ергономично оформените карбонови RECARO седалки, на които може да се регулира наклонът на облегалката (Европа/Япония), удобно, но същевременно здраво "държат" водача и пътника до него. Състезателните автомобили на Nismo са вдъхновили дизайна на волана, който е облицован с Alcantara®, има три спици, червен маркер по средата на горната дълга и червени шевове, осигурявайки най-добрата комбинация между захват, обратна връзка и комфорт. Комбинираните уреди на инструменталното табло са с карбонова облицовка, а оборотометър е червен. Надвесът над приборите също е тапициран с Alcantara®. Облицовката на интериора включва дискретни червени шевове на седалките, централната конзола, вратите и волана.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти