Над един милион зрители са били пред екрана за Вечното дерби

Според пийпълметричните данни Вечното дерби между големите съперници Левски и ЦСКА на 21 април е гледано от повече от половината от зрителите в активна възраст в България, като в най-пиковите моменти пазарният дял на TV7 достига 40%. В същото време празничните програми на Nova, bTV и БНТ заедно не успяват да съберат 29% от пазарния дял. От м. август до момента в ефира на TV7 са излъчени общо шест мача между Левски и ЦСКА. Два от двубоите са от турнира за Купата на България. Всеки от сблъсъците е събирал пред екрана на TV7 над един милион зрители, максималният брой ТВ-фенове са достигали 1 360 000. Това означава, че Вечното дерби е привлякло интереса на над общо 6 500 000 зрители на TV7. И през тази седмица предстоят много емоционални дербита. В сряда ще се изиграят реваншите от полуфиналната фаза в турнира за Купата на България: Локомотив (София) – Ботев (Пловдив) от 16,00 ч. по TV7 и от 18,00 ч. Локомотив (Пловдив) – Лудогорец по NEWS7. От 35-тия кръг на "А" група в ефира на TV7 и NEWS7 феновете ще могат да видят четири мача: в петък от 18,00 ч. – Славия - Берое по NEWS7, събота от 16,15 ч. по TV7 Ботев (Пловдив)- Левски, неделя 17,00 ч. ЦСКА – Черно море по NEWS7. Кръгът завършва със сблъсъка между Литекс и Лудогорец, в който тимът от Разград може да реши битката за титлата през този сезон. Победа за "оранжевите" пък ще върне отново интригата в борбата за първото място. Двубоят е в неделя от 19,30 в ефира на TV7.

Още от Медии

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти