Над един милион зрители са били пред екрана за Вечното дерби

Над един милион зрители са били пред екрана за Вечното дерби

Според пийпълметричните данни Вечното дерби между големите съперници Левски и ЦСКА на 21 април е гледано от повече от половината от зрителите в активна възраст в България, като в най-пиковите моменти пазарният дял на TV7 достига 40%.

В същото време празничните програми на Nova, bTV и БНТ заедно не успяват да съберат 29% от пазарния дял. От м. август до момента в ефира на TV7 са излъчени общо шест мача между Левски и ЦСКА. Два от двубоите са от турнира за Купата на България.

Всеки от сблъсъците е събирал пред екрана на TV7 над един милион зрители, максималният брой ТВ-фенове са достигали 1 360 000. Това означава, че Вечното дерби е привлякло интереса на над общо 6 500 000 зрители на TV7.

И през тази седмица предстоят много емоционални дербита. В сряда ще се изиграят реваншите от полуфиналната фаза в турнира за Купата на България: Локомотив (София) – Ботев (Пловдив) от 16,00 ч. по TV7 и от 18,00 ч. Локомотив (Пловдив) – Лудогорец по NEWS7.

От 35-тия кръг на "А" група в ефира на TV7 и NEWS7 феновете ще могат да видят четири мача: в петък от 18,00 ч. – Славия - Берое по NEWS7, събота от 16,15 ч. по TV7 Ботев (Пловдив)- Левски, неделя 17,00 ч. ЦСКА – Черно море по NEWS7.

Кръгът завършва със сблъсъка между Литекс и Лудогорец, в който тимът от Разград може да реши битката за титлата през този сезон. Победа за "оранжевите" пък ще върне отново интригата в борбата за първото място. Двубоят е в неделя от 19,30 в ефира на TV7.

Следвай ни:

Още от Медии

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти