Спортен журналист с медиен навигатор в авторския си дебют
Спортният журналист Тодор Шабански прави своя авторски дебют с книгата „100 начина медиите да работят за нас“. Издателство „Книгомания“ е заложило на ценен пътеводител в съвременната информационна интернет джунгла.
100-те кратки съвета са илюстрирани със свежи графики, които помагат лесно и бързо да разберем как можем да ангажираме медиите в наш интерес. Ще разберете как да разпознавате троловете, какви са рисковете на социалните мрежи и как да изчистите паразитите от речта си. И още – има ли цензура в медиите и има ли независими медии. Плюс: кои са най-важните 6 принципа в комуникациите.
Книгата е насочена към всякакви възрасти и групи. С нея мъжете биха направили полезен тест на своя информационен потенциал и медийна експертиза, докато жените със сигурност ще задоволят характерната си жажда за самоусъвършенстване и надграждане. Това издание ще ви научи да отсявате информацията. То ще ви помогне да разбирате кое е важното по най-бързия възможен начин. Наред с това - да не се занимавате с незначителните, негативни, безполезни и често вредни за вас неща. Ще ви пести време, пари и нерви. То ще ви даде увереност и знания как да накарате медиите да заработят за вас.Всеки човек се изгражда и променя под влиянието на медиите, независимо дали осъзнава или не този безспорен факт, твърди авторът. Всеки човек обаче вече може и да печели, да преуспява, да променя съдбата си, а и света чрез медиите.
Тази книга е точно за това.
издателство: Книгомания
автор: Тодор Шабански
илюстрации: Карина Талпова
страници: 216
корица: мека
език: български
година: 2015
Цена: 9,90 лв.
Книгата може да се закупи онлайн на:
http://knigomania.bg/100-nachina-mediite-da-rabotjat-za-vas-todor-shabanski-knigomanija.html